Kraj?

Bok!Evo objavila sam ovaj blog kako bih moja najbolja frendica mogla znati šta mi je kad se rastanemo i odemo iz one rupe mišije-škole.Žao mi je što se rastajemo jer osam godina smo zajedno i toliko smo toga zajedno prošli.Još uskoro krizma i onda ništa do vjenčanja ma šala!Ne volim nikoga zapravo da jednog Marka iz Zagreba ali mi se samo sviđa ništa druga ali nemoguća ljubav kod mene uvijek je tako ali mogu reći da mi dečki sad idu na živce i zapravo sad vidim koliko su glupi.Toliko sam dugo u depresiji da nitko ne kuži i ne vidi. Toliko sam se povukla u sebe da samo moj smješak na licu sakriva tu bol na mom srcu koja je pala prije dvije godine.Nitko nema oči da to vidi nego samo da pročita.Zapravo nikom nije stalo za mene.i ne treba tako ćebiti do kraja mog života.Je li ovo kraj?

05.05.2007. u 19:15 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

jednostavan

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr