srijeda, 02.08.2006.

Nisam vam se dugojavljo...

Nisam se dugo javljao...Ove dane bilo mi je jako zabavno...
Ja nemam baš puno vremena za kompijuter,mislim imam vremena ali ne za kompijuter...
Ja svoje opuštajuće dane ovako provodim...
Ujutro se probudim oko devet,pa doručkujem...
Onda odem dole u centar...
Tamo si kupim par stripova...
U more uđem odma,pa plivam i ronim...
Pa kasnije odem skakati sa skakaonice...
Skakaonica je visoka oko tri metra...
Ja sa skakaonice skaćem na glavu(nije teško)...
Malo kasnije odem pojesti topli sendvič...
Kad sam se najeo otišao sam plivati...
Kasnije sam s brato izvodio svakake ludorije...
Kad se osušim krenem kući...
Kada dođem kući gledam humorističnu seriju(Bitange i princeze)...
Poslje odem dolje na igralište i igram nogomet...
Kada dođem kući gledam neki film pa idem spavati...
Tako sam ja proveo ove dane kada vam se nisam javljao...
ostavite mi puno
komentara
i uživajte u
ovim ljetnim
danima
pppooozzzmahwavemahwave



- 23:16 - Reci šta misliš (1) - Troši boju - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.