< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x
O meni...

~Nadimak: Kety, Jura
~Razred: 7.a
~Zivim u: Zagreb, Sv. Nedelja
~Datum rođenja: 30.08.
~Godina: 13

Volim:
~ Slusat mjuzu
~ Čokoladu

Linkachi

Ika

Jelka

Tenchy

Tina

evo nekaj muzike...(ima za svakoga-ima i narodnjaka)-ko voli_nek izvoli


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Malo slikica...

Photobucket


Photobucket


Photobucket


MySpace Layouts





MySpace
Layouts

Funny Videos





MySpace
Layouts

Funny Videos




MySpace Layouts


src="http://www.yourspacenow.com/img/myspace-disney21.jpg" border="0">
MySpace Layouts




MySpace Layouts


utorak, 24.02.2009.

ejjjjjjjjjjjj........

ej ljudi..evo me...cerek
dugo vam nis pisala postek,nije mi se dalo,ali evo imam volje pa idemo...
danas je zadnji dan fašnika(šmrc)ali nema veze kaj se tu može,,,,,,u subotu sam bila u luniču,vozila sam se na onim autičima kaj se vrte u krug-skoro sam se zrigala,ali hvala bogu NISAM.Kaj ima zanimljivog-no,i dalje nastavljam svoju "karijeru" na radiju.........bla,bla,bla...lol....sretan
imam msn tak da mi se neda više pisat blog,ali nađe se malo vremena sad mi se fakat neda pisat pa ću vas pozdraviti wavemahnaughtysretan
ajde pusa
jurićka msn:juricka30.08@hotmail.com
javite sethumbup



| komentiraj (1) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.