siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x
O meni...

~Nadimak: Kety, Jura
~Razred: 7.a
~Zivim u: Zagreb, Sv. Nedelja
~Datum rođenja: 30.08.
~Godina: 13

Volim:
~ Slusat mjuzu
~ Čokoladu

Linkachi

Ika

Jelka

Tenchy

Tina

evo nekaj muzike...(ima za svakoga-ima i narodnjaka)-ko voli_nek izvoli


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Malo slikica...

Photobucket


Photobucket


Photobucket


MySpace Layouts





MySpace
Layouts

Funny Videos





MySpace
Layouts

Funny Videos




MySpace Layouts


src="http://www.yourspacenow.com/img/myspace-disney21.jpg" border="0">
MySpace Layouts




MySpace Layouts


petak, 23.01.2009.

hye people...

::Kak ste?
Dobila sam 5 iz hrvatskog(yeee)jučer sam bbila u shoopingu s mamom i kupila sam 2 trapke(to i nije tak važno).Danas smo imali biologiju i mogu reć da je ovo bio jedan od najzabavnijih satovasretan.Sutra idem na SVN radioyes-ak me hoćete slušat to vam je u jedan sat,na frenkvenciji 97.9mhz........E ak mi neko može pomoć,nek mi napiše u komićima kak da napravim msn,tu mi stranicu i ono u kaj u toj stranici trebam uć napišite,please...........
Danas sam trebala pisat popis učenika,imena i brojeve telefona njihovih roditelja-jer u srijedu u 6h imamo roditeljski sa putnom agencijom.
Ovo je za Tinu-mislim da ću danas stavit neke slike na blog,pa ak ti nije problem malo ih smanji_thumbupI tak vam je kod mene ljudi moji..............
Možda prek vikenda napišem još koji post,al nisam sigurna jer ću se pozabavit time da napravim msn.........Ajd see you letter-----jurićka



| komentiraj (24) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.