siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x
O meni...

~Nadimak: Kety, Jura
~Razred: 7.a
~Zivim u: Zagreb, Sv. Nedelja
~Datum rođenja: 30.08.
~Godina: 13

Volim:
~ Slusat mjuzu
~ Čokoladu

Linkachi

Ika

Jelka

Tenchy

Tina

evo nekaj muzike...(ima za svakoga-ima i narodnjaka)-ko voli_nek izvoli


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Malo slikica...

Photobucket


Photobucket


Photobucket


MySpace Layouts





MySpace
Layouts

Funny Videos





MySpace
Layouts

Funny Videos




MySpace Layouts


src="http://www.yourspacenow.com/img/myspace-disney21.jpg" border="0">
MySpace Layouts




MySpace Layouts


ponedjeljak, 19.01.2009.

evo me opet

..sad sam tu i žurim pisat pa ću bit kratka(moram na informatiku)
Teu Oluić obavještavamyes
DA,DA, JA,JA,IIIIIDDDDEEEEMMMM NNNNAAAA MMMAAAATTTUURRAAALLLL.AAACC!!!!!!!
vratimo se u normalusretandanas se dogodio jedan nesporazum pa ću vam sad rećć kaj je bilo:ja,čička i jelka pričale smo o dežurstvu(ono s kim ćemo bit dežurne)i onda sam se ja okrenula naprjed u svoju klupu,a one su nastavile prilčat i tak 3 minute.Ja sam se ponovno okrenula i one meni kažu ti i karlo a ja:ne nego ja i dinobelji počnu se one smijat ja pitam zašto?-kao one su pričale o tome ko je dobar "par u razredu",a ja sam misla da i dalje pričaju o dežurstvu i kaj,one su to rekle dini i sad neznam kaj dino misli al baš me briga jer ja znam kaj sam ja mislilaheadbangrolleyes
............sory kaj sam bila dosadna..........
i tak vam moji dani prolaze tak sporo,sutra test iz hrvatskogbang,pa kemija i neznam kaj ne.Joj već je pola tri a ja još nisa otišla s ovog kompa(nemrem se odvojit od njega)al mislim da ćuz morat i to upravo sadacry,ali vratim se ja kasnijefino
pozdrav Tini i Čički "vaša"Jurićkawave



| komentiraj (40) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.