siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x
O meni...

~Nadimak: Kety, Jura
~Razred: 7.a
~Zivim u: Zagreb, Sv. Nedelja
~Datum rođenja: 30.08.
~Godina: 13

Volim:
~ Slusat mjuzu
~ Čokoladu

Linkachi

Ika

Jelka

Tenchy

Tina

evo nekaj muzike...(ima za svakoga-ima i narodnjaka)-ko voli_nek izvoli


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Malo slikica...

Photobucket


Photobucket


Photobucket


MySpace Layouts





MySpace
Layouts

Funny Videos





MySpace
Layouts

Funny Videos




MySpace Layouts


src="http://www.yourspacenow.com/img/myspace-disney21.jpg" border="0">
MySpace Layouts




MySpace Layouts


četvrtak, 15.01.2009.

...ew mene opet...

Bokić,kak ste.Ja sam dobro.......
Nadam se da danas neidem u školu jer imam malu temperaturu i grlo me boli ali mislim da budem išla.ludJoj danas imam predsat iz dramske,a pišem i test iz matkecrymatematiku smo imali jučer i danas nam je dala test,a ja neam pojma(moram pisat šalabahter)evo još jednom ovaj odgovor posvećujem oluićki koja širi da neidem na maturalac IIIDDDEEEEEEEEMburninmadi molim vas da me to više ne pitate.thumbupna kraju pozdrav svima sad moram ić učit za test iz matke-a jedan pozdrav i Čički,Jelki,Prahinki,Oluićki...



| komentiraj (16) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.