studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Opis bloga

sve is svasta.necu u blogu pisat čćđđžšž.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O MENI

IME:Jurajrolleyes
PREZIME:mora me netko podsjetitlaze
GOD:12smijeh
NADIMCI:jura,jureheadbang
SKOLA I RAZRED:os medvedgrad 6a
FRENDOVI:kiky,filip,domy,tuskan,matea k,marina,m maric....ima ih jos ali mi se neda nabrajat
VOLIM:curekiss,nogomet,pizzu
MRZIM:skolu,cure koje tracaju,
SLUSAM:green day,linkin park i blink & rhcp


MOJ MSN:juraj10@hotmail.com

BLOGOVI

Kiki
Rina
Domy
Gala
Luka
Hrvoje
Matea K 2
Gala 2


© MLG
Design: Tonia




Frendovi(best)

KIKI
zivi blizu mene.frendovi smo jos od vrtica.ide samnom u raz...lud...smokin....ima simpatiju.zacopan je.ko' i ja.to je to.(kyky12.blog.hr)

FILIP
ima naocale,dobar je uenik,malo cuknutludzujo...on i ja vidimo se samo u skoli.......to je to...party

DOMY
visok ko ka.nije bas dobar ucenik...(ko ja)...zubo....nije zacopan u nikog...(u tom nije ko ja sretan)nut
voli nogomet cure...(ko ja belj...naughty)(domy4ever.blog.hr)

DORIJAN T
voli nogomet,dobar ucenik....nevoli bas cure...lud...neznam kaj da pricam o njemu....volio je kecere.....sad ih vise nevoli.namcor.....dobar je.

MARINA
plavusa...zivi....pitaj boga di???....najbolja frendica...zujolaze....ima blog...mijenja simpatiju svakih 5 minnamcor...voli se derat...vristatlud.(gojky.blog.hr)

MATEA K (ofc)
najbolja frendica...voli odbojku...voli cupat mene(nazalost...)headbangheadbangheadbang....bestica od marine...naughty...simpatiju mijenja svakih sat vremena....namcor...to je to...(xxdancequeenxx.blog.hr)

OSTAVLJAJTE KOMENTARE
POZZZ BYBYmahmahmah




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.