jupiter

srijeda, 09.06.2004.

Konačno jedan dan po mojem ćefu.Sunce prži na nebu ni oblačka,30 stupnjeva temperatura...
Zašto onda nisam sretna?Osjećam se grintavo,sve me smeta,svi mi idu na živce..
Danas sam skužila da me stara provjerava.Zamislite s 35 me uhodi-GROZNO!Kao da bi ona mogla spriječiti da njezina "curica"učini nešto nedolično.Osječala sam se kao tinejđerka.
Možda je svemu kriv PMS.Ako več nije onda bar imam izgovor.
Ma ustvari znam tko je krivac ali ne mogu i neću priznati.Da mi nokte čupaju ne priznajem!
Baš uvjek kad si ujutro nešto isplaniram mora ispasti drugačije.Već sam stotinu puta rekla da neću planirati i ponovo se z......
Kad bi bar mogla otići nekud iz ove selendre.Negdje gdje me nitko ne poznaje,gdje me niko ništa ne pita...Kad bi...bar ON nazvao.

- 17:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #