jupiter

utorak, 08.06.2004.

početak

...uf ,što je teško, ali vele da je svaki početak trežak.Naime ja sam laik i nisam baš informaticki potkovana ali pošto sam fajter i volim sve sto je novo pokušat ću.
Naime ne vjerujem da ce baš moj blog ući u rang zanimljivih ali vrijedi probati.
35 mi je. Naravno godina,da ne mislite kilograma.Imam posao dvoje klinaca, auto,i nisam baš od osoba koje robuju normama.Naime sve bi to bilo OK da ne zivim u sredini gdje si čudan ako nisi ko drugi N aime ja volim obući majicu u kojoj se vidi pupak,pojačati muziku do daske,stisnuti gas do daske,pogledati zgodnog muškarca (mada sam u braku već 15 godina)Zašto ne?Pa i oni gledaju druge ženske.I baš me boli papak što to ne odgovara slici idealne majke žene ili supruge.jesam li u pravu?

- 20:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #