da ili ne ?

petak , 05.03.2021.






Procjena je, da vjeronauk kao nastavni predmet od jednog sata tjedne nastave ima svoju važnost i svrhu : osnovno je, da ne nabrajam ostale, kod učenika razviti razumijevanje i znanje o religiji a k tome i toleranciju prema drugim religijama i vjeroispovijestima.

Ovaj listić gore je test pripremljen za učenike osmog razreda ( znači one, koji imaju četvrtu godinu učenja pa i čvršću osnovicu razmišljanja ) da razmisle, s kim bi od navedenih sjedili u kupeu vlaka na dugoj ( doduše nepostojećoj relaciji ) od Zagreba do Indije !!!

Kako listić nije anoniman nego s imenom i prezimenom logično je, da su učenici vrlo smisleno odgovarali na pitanja po sistemu nezamjeravanja vjeroučiteljici znajući sasvim sigurno poslije svih prethodno odradjenih sati, njen stav.....
Nisu poznati rezultati naravno, ali je poznat stav ravnateljice i pedagoške službe škole prema ovakvom testu
: možda bi netko rado sjedio pored nekog pankera, mlade Indijke ili nekog kompromitiranog lika javnim mnijenjem, ali, ocjena iz testa ovisi o stavu ocjenjivača , pa je oprez i ciljani odgovor kod mnogih bio motivirajući način odgovora..tim više, što se svaki stav trebao objasniti !

Što reći na kraju ?
Ovako stilizirani kontrolni testovi ne daju priliku svima, odnosno onima, koji drukčije misle što uskraćuje slobodu pojedinca i formira ga na način, da je nužno biti priklonjen mišljenju većine, jer u protivnom ostaješ obilježen kao " drugi i drukčiji" što u realnom životu može samo donijeti nerazumijevanje i biljeg misleće većine

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.