Daj bocu šljive!

Click to enlarge.

ponedjeljak, 31.12.2007. u 14:52 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Za konjine i jebivjetre sa Pmfst-a.
Kaže Alen: "Napiši WOOOOOOAAAAAAAA"
ostatak blesi ko napušeni


Linkovi



Čemu ovaj blog?


Nije jasno ni nama, ali vidjevši blog Radobolje (asistent iz matiše) bilo nam je jasno da svaka budala može imat blog pa možemo i mi.
Šta možete naći vamo?
Prvo: sliku napušenog Ante (mene) i sliku udimljenog Veleumnika LOL (Alena)
Drugo: sliku Darije i Ane zajedno kako jašu, a šta jašu o tom posli
Treće: Ima tu još i Sanja (u njoj ima 30% muškarca, tako bar ona kaže, ima tu i više), Nju smo pustili jer je dala, ovoga, ime blogu
"Ante je smrdljivi kreten" zbori Veleumnik-woooooooooooooooooooooooooo!nut nema mi višanina da nastavi


A sad zaozbiljno, ko smo i šta smo...


Ne može cijelo predstavljanje ostati na ovim 24/7 prepušenim kretenima pa zato od Darca ukratko...
Mi smo studenti prve godine fizike na pmf-u u Splitu (većina čiste, neki fiz i matiše i tak) i zbog već navedenih razloga odlučili smo napraviti jedan blog... Sadržaji koji vas očekuju? Ovdje će te naći komentare predavanja, profesora, zanimljive događaje vezane uz isto, mnoštvo (u skoroj budućnosti) slika nas prepušenih, u efektu druženja, neke zanimljive podatke i linkove vezane većinom uz astrofiziku i biofiziku. Naći će se ovdje i komentara o svim sf filmovima, pogotovo star wars-ima i star track -u... Sve one bitnije stvari što zajednički proživimo, a i neke sitnice, naći će se vama ovdje da ih komentirate, popljujete itd...

Pisati ćemo svi, pa da nas i upoznate ukratko... Tu je Sanja, koja je dala prijedlog za ima bloga... 30% muškog u sebi a i više wink Ona vam je iz Omiša, ovako malo ratoborna, puno pametna, voli se smijati....puno.... Odmah do nje je i Alen, njezin momak, kiss, vječito mu se ništa ne da, budući biofizičar... Tu je i Ante, naš galeb, koji se ne srami pričati o svojim neuspjesima zujo, i svi mu zavidimo jel rastura matišu ali kemiju nema pojma... Ima i drugi Ante, s Visa, njegovo je ono Wooooooooooooooo...., to sve govori... Ana je iz Dugopolja, obožava plesati i obožava zrakoplove, a evo i mene, ja sam Darac, i došla sam iz tripm iz Osijeka kako bi ovdje upoznala sve tajne prirodnih zakona, i moram pazit što pišem sada, jedino njih i poznajem, e da, uvijek sam za kavu...wave
Ima i ostatak ekipe: Damir, Josip, kolega Žic,Mara... Uživaj!


Mijenjam proton za elektron