Diversity

nedjelja, 13.03.2005.

Istina o ljubavi i sreći

Za početak bih vam htjela napisati citat iz jedne knjige koju sam nedavno pročitala. Zove se "Jedanaest minuta", a napisao ju je Paulo Coelho. Ne znam kako će vam se svidjeti, ali mene je kniga oduševila.

"Cijeli sam život shvaćala ljubav kao neku vrstu prešutnog ropstva. To je laž: sloboda postoji samo kad je ljubav prisutna. Onaj tko se potpuno predaje, tko se osjeća slobodnim, voli cijelim svojim bićem.
A tko voli cijelim svojim bićem, osjeća se slobodnim.
Zbog toga, unatoč svemu što mogu proživljavati, činiti, otkrivati, ništa nema smisla. Nadam se da će to ubrzo proći da bih mogla ponovno tragati za samom sobom- u odrazu muškarca koji me razumije, koji mi ne stvara patnju.
Ali kakve to gluposti govorim? U ljubavi nitko ne može smrviti nikoga; svatko je odgovoran za to kriviti druge.
Osjetila sam se ranjenom kad sam izgubila muškarce u koje sam bila zaljubljena. Danas sam uvjerena da nitko ne gubi nikoga, jer nitko ne posjeduje nikoga.
To je pravo iskustvo slobode: imati najvažniju stvar na svijetu, a da je ne posjedujemo."

- 22:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #