< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (19)
Veljača 2008 (18)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo vam je moj(nelin) i julijin blog. Od vas očekujemo mnogo komentara.
yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes
Mi cemo ogovarati i pričati o nasem danu i govoriti vam neke savijete, a ako imate
nešto protiv nas i to nam možete pisati.zujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujo
roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl
Nasa glavna uzrečica je:
BOLJE IĆI U ŠKOLU NEGO NE SPAVATI!! zijevthumbupthumbupthumbup




Disney Glitter Graphics from Dolliecrave.com


Disney Glitter Graphics from Dolliecrave.com


Disney Glitter Graphics from Dolliecrave.com


Disney Glitter Graphics from Dolliecrave.com


Disney Glitter Graphics from Dolliecrave.com



smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Videići...





ovo je za josu i petru


O neli(meni)

Moje ime je Nela.
Mrzim:sređivati stan, ŠKOLU,jesti bakalar,sve ljude koji mrze
one koje ja volim,mrzim kada mi netko laže, itd.
Volim:volim svoj razred 6.a koji ovim putem puno pozdravljam kiss
ljenčariti,ići u shopping,jesti pizzu, itd.
NAJVIŠE VOLIM KADA NAM VI OSTAVLJATE KOMENTARČIĆE!!!njaminjaminjami
Ako vi nama ostvite komentare i mi cemo vama.
I svima želim LIJEPE NOVE BLOGOVE!!!
Moja glavna uzrečica je :
BOLJE IĆI U ŠKOLU NEGO NE SPAVATI!zijevthumbup
moja najdraža pjesma je deja vu(od beyonce) i ring the alarm
najdraža pjevačica naravno beyonce yes
poz od nelekiss

o meni (juli)

Ja i nela smo napravile ovaj blogyesyes
Ali sada malo o menirolleyesrolleyesrolleyes
nesvidja mi se onaj mali vise a to sam mu i rekla sad smo samo prijatelji

MRZIM:Sređivati,nekada IĆI U SKOLU,
VOLIM:se zafrkavati i zabavljati,dugo spavati do 12hyesyes
također se volim izležavati i gnjaviti svoga starujeg brata.
Obozavam se igrat na kompjuteru i rolati se.yesyes

Pozdravljam svoj razred 6.a.wavewavewave
Moje najbolje prijateljice:nela kate marta,karla s. vlatka,petra,doris...
Najbolje prijatelje:panjoglavi šunjo,micko,donat...
CIAO!KISI, KISIkisskisskisskisskisskisskisskisskiss




Emo Quotes & Emo Glitter Graphics from Dolliecrave.com

Emo Quotes & Emo Graphics


a href="http://www.dolliecrave.com"target=_blank>
Cute Sayclub Animation From Dolliecrave.com

subota, 08.03.2008.

ej ljudi

evo ljdi nesto o meni juli i mom treningu.yesyesyes
Ja vam treniram kendonaughtynaughtyto vam je japanski sport i jako je naporan.yesyes
imamo posebnu opremu kimono koja ima poseban nacin slaganja i oblacenjanutnutnut
prvih misec dana ucis osnovne stvari kao drzati mac, kako se radi nogama itd.nutnutnut
ja trenirem vec 1 ipoyesyesyes
moras se derati,trenirati bos.naughtynaughtynaughty
najvise mrzim zuljeve a njih dobijem na nogama i rukama a na rukama bolicrycrycrycry
ja nisam jos nista polagala pa sam 6 qcrycrycrycry
a moj trener je 2 dan to je jako dobro jedan japanac je 9 dan ja mislim a to je najvise sto je iko uspia
(mozes najvise biti 10 dannutnutnut)
danas mi je trening i jedva cekam od 5nutnutnut

naljutila sam se na micka tj. povrijeđena sam a sve jedno mi se nesviđa od pon. pa me briga ako oce nek krepaa!!!yesyesyes
sve jedno imam novu simpatijuucerekcerekcerek
koja je puno lipsa i zgodnija (sory micko ali nisi tako lip niti priblizno ka on!!)yesyesyes
nemoj se uvriditinononononono

danas mozda odem u park radosti neznam!!!yesyesyes

ajte bok

- 12:31 - …reCi... SaMo(1) - …NoOoo… - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.