Julia & -bez romea-

Matematika

Danas je pitala matematiku! UŽAS!!! Dbila sam tri! Bila sam malo na chatu, same budale! Nikog normalnog.Znam da je moj blog jako loš, bezveze i kratak,ali ja imam 11 godina i ovo mi je prvi blog. Đek, molim te, javi se! Alien, ti prestani pisati takve odvratne komentare, sorry, ali ideš mi na živce i to jako!!!!!!!!!!!!! Neznam šta da pišem, šta da napravim, da poboljšam svoj blog? U komentaru mi odgovorite!Pliz, pliz, pliz, pliz, pliz, pliz, pliz, pliz, pliz, pliz, pliz, pliz!

03.05.2006. u 20:14 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

This is me

Free Counters
KOLIKO ME POSJEČUJETE


rolleyesnadimak: julia
godina rođenja: 1995.
nutvolim: sopping, slušati ipod, punk, rock, mobitel, svog psa...i sestru
none volim: umišljene i hvalisave ljude, i one koji nemaju vlastito mišljenje, jesti slatkiše (previshe)
cool naj naj: knjiga: sestre po trapericama, dnevnik presmiješne tinederice...
pjesma: fuel, my hump, vertigo i why
pjevach: Juanes, Larry (U2)
pjevačica: Avril, Alicia Keys...
grupa: Black Eyed Peas, U2, Maroon 5
album: My world,The best of 1998.1999
glumac: Brad Pitt,Robert DeNiro
glumica:Lindsy Lohan, Angelina Jolie
film:Povratak u Plavu lagunu,Umjetna inteligencija




MySpace Layouts

This is my best friend Klara



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Koga čitam;
moja sestra::miss princess
prijatelji preko bloga:Đek

MySpace Layouts

MIŠIĆ





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



layout for myspace

KISS ME