Julia & -bez romea-

Krizma

Jučer je moja sestra Miss Princess imala krizmu. U crkvi je bilo stravično!!!! Užas!!!! Moja sestra je izgledala kao prava princeza, u u bijeloj suknji malo niže koljena, rozom topiću i bijelom boleru.Kao bombončić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja sam bila u novim svijetlim trapericama. Kao što sam počela, u crkvi je bilo stravično!!!!! Mislila sam da ću poludjeti. Bilo je 200 krizmanika s kumovima i svakom je došao barem jedan roditelj, pa su uz svakog bili još malo šira obitelj. O moj Bože, gužva!!!!!!!!!!!!!!! Kasnije je bilo sasvim OK. Miss princess je dobila kile i kile darova!!!!!!!!!!!!!! I ja sam nešto. Moram ići; BOOOOOOOOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Molim vas više komentara!!!!

30.04.2006. u 13:09 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

This is me

Free Counters
KOLIKO ME POSJEČUJETE


rolleyesnadimak: julia
godina rođenja: 1995.
nutvolim: sopping, slušati ipod, punk, rock, mobitel, svog psa...i sestru
none volim: umišljene i hvalisave ljude, i one koji nemaju vlastito mišljenje, jesti slatkiše (previshe)
cool naj naj: knjiga: sestre po trapericama, dnevnik presmiješne tinederice...
pjesma: fuel, my hump, vertigo i why
pjevach: Juanes, Larry (U2)
pjevačica: Avril, Alicia Keys...
grupa: Black Eyed Peas, U2, Maroon 5
album: My world,The best of 1998.1999
glumac: Brad Pitt,Robert DeNiro
glumica:Lindsy Lohan, Angelina Jolie
film:Povratak u Plavu lagunu,Umjetna inteligencija




MySpace Layouts

This is my best friend Klara



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Koga čitam;
moja sestra::miss princess
prijatelji preko bloga:Đek

MySpace Layouts

MIŠIĆ





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



layout for myspace

KISS ME