Julia & -bez romea-

Moj 1. post

rolleyes ja sam Julia i ja sam ja. sve ostalo ćete saznati na mom prvom blogu...
kiss kiss njami puknucu smijeh party smokin thumbup wave mah namcor hrvatska zujo zujo cerek mouthwash naughty nut nut nut eek

23.04.2006. u 20:07 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

This is me

Free Counters
KOLIKO ME POSJEČUJETE


rolleyesnadimak: julia
godina rođenja: 1995.
nutvolim: sopping, slušati ipod, punk, rock, mobitel, svog psa...i sestru
none volim: umišljene i hvalisave ljude, i one koji nemaju vlastito mišljenje, jesti slatkiše (previshe)
cool naj naj: knjiga: sestre po trapericama, dnevnik presmiješne tinederice...
pjesma: fuel, my hump, vertigo i why
pjevach: Juanes, Larry (U2)
pjevačica: Avril, Alicia Keys...
grupa: Black Eyed Peas, U2, Maroon 5
album: My world,The best of 1998.1999
glumac: Brad Pitt,Robert DeNiro
glumica:Lindsy Lohan, Angelina Jolie
film:Povratak u Plavu lagunu,Umjetna inteligencija




MySpace Layouts

This is my best friend Klara



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Koga čitam;
moja sestra::miss princess
prijatelji preko bloga:Đek

MySpace Layouts

MIŠIĆ





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



layout for myspace

KISS ME