Tražim te,zvijezdu na nebeskom svodu,tražim te zrnce na pješćanoj plaži,tražim te,istinu,u bezbroju laži....

28.09.2006., četvrtak

Sjećanja...:-))-:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Koji rasko!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Alaj sam fancy!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eto,to vam se događa kada cure pretjeraju sa make up-om!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Do danas nerazjašnjeni misterij pripadnosti jedne nožice...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivana i ja...ah more...




- 22:51 - Talkin to me? (10) - What? - Linkič?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Oš ih il ih nečeš

LINKS

ABOUT ME...MySpace

Imam 15god,idem u prvi razred...

blog layouts


HOROSKOP:Lav
ROĐENA: 17.08.1991
NE VOLIM:umišljene,dvolične,sebične i netolerantne ljudove,one koji ne poštuju tuđi ukus,stil,imiđ...,mamine sinčiće i kćerkice...

VOLIM:simpatične,otvorene,tolerantne ljude,koji se znaju zabavljat,zajebavat,koji puta zaboravit na manire,cugnut,pljugnut...hmmm....
mačke,gmazove,smeđu boju,kožne narukvice,pisanje pjesama,čitanje Agathe Christie,stripova(najčešče alan fordova),izlaske,noćna kupanja,partyje na plaži,cugu,zakutne ulice,napuštena dvorišta,skijanje ali i sunčanje,shopping
od nedavno tae-kwon-do i još svašta...

SLUŠAM:
Metallica
Blue October
The Killers
Pink Floyd
Oasis
Linkin Park
Bullet For My Valentine
HIM
Blood Hound Gang
Evanescence
White Stripes
a u manjim količinama i MTV-shits(zato kaj fakat volim plesat pa onda na te plesne stvari...)

NE SLUŠAM:starce i cajke(iako sam tolerantna,mislim prema ovom drugom,SVAKO IMA SVOJ UKUS
I...)

Moj mail:eyeofglass@hotmail.com
Naj cool pesma!!!!!!

Kad vec imam pjemu na blogu...