ORANGE GIRL NAMBER 1.!

subota, 18.03.2006.

NAPOKON MOGU PISAT KOMENTARE

Ej ljudi napokon mogu pisat komentare i to zahvaljujući mojoj sestri!Popravila mi je to isada će mi nadam se više ljudi dolazit zato što ću vas posjećivat blogove!I od sada pa nadalje možete ćekivat i moje komentare i od sada će me više biti i na svojem i na vašim blogovima!I jako vam hvala svima koji ste me posjećuvali i kada nisam stavljala komentare!I jako se zahvaljujem svojoj sestri Dori koja mi je jako pomagala ,njenim prijama Leonori i Anćici koje su joj isto pomagale kroz ovo dok me niko nije posjećivao pa su na svojim blogovima ostavljale da dođete ovamo!I jako vam hvala svima koji ste bili ovamo da sada ne nabrajam!I jako hvala i sada svi koji ovamo dođete oćekujte moje komentare!KISS!
- 14:29 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>