ORANGE GIRL NAMBER 1.!

petak, 17.03.2006.

Malo promjena nikad nesmeta

Evo jako bi se zahvalila svima koji ste mi pisali kao što već neki znate ja nemogu pisat komentare i sada bi se preko ovog posta tila zahvalit!I sve u svemu ove dane mi nema ništa posebno užasno mi je dosadno joj mrzim kada mi je dosadno ćak postajem dosadna sama sebi s ovim blogom pa mi je došlo da malo izmjenim ga pa sam stavila ovu pozadinu jer skoro nijedna nije tila a sestra mi je uzela onu koju sam tila ja!No danas sam radi glupe Dore morala ja ići po Andreu(moju mlađu sestru) umjesto nje!Kao što se vidi izmjenila sam blog!Joj više mi se neda pisat sada idem još malo slušat na vokmenu pa ću i ja u krpe!Pa sada bok i ćujemo se i još jednom jako hvala na komentarima naroćito:matei,antei18,i još mnogima da sada ne nabrajam ajde svima bog!




- 23:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>