< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

četvrtak, 18.09.2008.

...:::marina:::...

Na božično jutro sneno i ludo, u kaputu očevom, malčice prevelikom,,,,,došao sam na njena vrata da joj kažem baš da odlazim,,,,,,jer nitko nije znao sakrit suze ko marina, imala je oči boje vena, boje vena boje dunava,,,,,,boje vena boje dunava,,,,a ja, ja ne mogu bez nje, bože bože spasi me,,,a ja, ja ne mogu bez nje, bože bože spasi me,,ne mogu bez nje , bože bože spasi me,,,a ja, ja ne mogu bez nje, bože bože spasi me,,,,,jer nitko nije znao sakrit suze ko marina,,,,imala je oči boje vena, boje vena boje dunava,,,,boje vena boje dunava,,,,,a ja, ja ne mogu bez nje, boze boze spasi me,,a ja, ja ne mogu bez nje,,,bože bože spasi me,,,a ja, ja ne mogu bez nje,,,bože bože spasi me,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



| komentiraj! (4) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.