dizajn by: love-designes.... kostur by: xLucijaDizajn [Lucija] slike by: deviantart|

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a eo moj blog...
ja ga otvorila stvarno za nepovjerovat...xDDD

evo malo o meni!!!
zovem se josipa..
imam 14 godina...
volim puno pričati...blabla
slušam skoro sve i svašta...
ovisi kakvog sam raspoloženja...
eto toliko o meni...xDD
ma više ćete saznat u postovima!!!







meine first post...xD

haj svima...
ja otvorila za blog...
ovo mi je već 5468435768546879897 blog...
pola blogova sam zaboravila lozinku
samo što sam izašla a tak da sam jednom
svega bila na tim blogovima...
više o meni u boxovima al to malo kasnije neda mis e sada...
jer imam još jedan blog s prijateljicom pa tak da baš
i ne stignem...
škola,2 bloga,prijatelji jedva to sve zguram u jednu cjelinu...xD
ubit ću karla velikog...za one koji nisu znali
on je smislio školu.....crycrycry
šta nije bio neki glup pa da nema škole!!!!!headbangheadbangmadburninmad
višedead
nezz neću sad ono u prvom postu odmah nešto više...
nego u sljedećim dok budete malo više komentirali...
novi post pišem ono kad budem htjela...
nekad će to biti češće(u početku)a kasnije i ne baš!!!

aj pozdravi svima koji me čitajuwavemah
i prijateljimakiss



Myspace Photo Cube




|posT naPisaN: nedjelja, 15.03.2009. , 15:04|

| kOmenTari. (5) | Da.nE.| prinT.| ×






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.