Slike

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: Mia

kostur by × BloG MasteR ×

Banner by: Mia

Opis bloga

Sve je super!!! roflthumbup


MusicPlaylist

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Miathumbup

četvrtak, 28.08.2008.

U OVOM POSTU CU VAM NAPISATI O MOJIM PRIJATELJIMA

bok ljudi ovaj post ce vam reci kakvi su moji prijatelji napisat cu vam ko me zivcira a ko ne ko mi je naj frendica ko naj frend .................. PRVO CU VAM NAPISATI SVA IMENA MOJIH PRIJATELJA ZENSEKE : Marija,Mirna,Marijana,Tanja,Nikolina,Andrea,Dea,Danea,AnaD,AnaV,Matea,Lucija,Anita,Mia,Eva,---Ivana,Helena,Marija.B,TO SU MOJE FRENDICE ja između njih nemogu izabrati naj frendicu zato sto su mi sve jednako drage i sa svima se njima druzim i pokazale su mi se sve kao dobre prijateljice mozda neke i nisu ali nije vazno ko ima ih nekoliko ali nema veze sad cu vam napisati nesto o njima MARIJA:marija je moja rodica ja se s njom druzim i zelim da se nastavi nase prijateljstvo u dobrim odnosima kao i oduvjek bilo je nekih nezgoda ali mi smo sad vece i pazimo da se nebi dogodila neka svađa između nas dvije,MIRNA:mirna mi je isto dobra prijateljica nekada se pokacio ali nema vezeroflroflopet se mi pomirimo i isto ko da nista nije bilo,MARIJANA:marijana cool frndica ja se s njom druzim i ona meni pomaze u nekim stvarima koje ja neznam ona ima 15 godina,TANJA:TANJA je starija od mene4 god.ali ja i ona se ipak dobro slazemo na je cool cura sad ce u 3 srednje,NIKOLINA:nikolina je se među njima svima pokazala naj frendica ono je cool ja i ona svakidan budemo skupa ali po malo vremena i ona je starija od mene sadc e u 2 srednje ona je odlican ucen ide u novu gimanziju,andre je isto dobra samo sto u zadnje vrjeme provodimo manje vremena skupa ona ce sad u 8 raazred smijeh ona je dobra ,Dea je dobra cura ona je zivjela u mostaru pa se preselila u jasenicu kod nas ja i ona smo u dobrim odnosimai zelim da to i ostane,Danea ide samnom u razred ona je odlicna ucenica sjedi iza mene i kad nes neznam ona mi rekre danea je super cura,AnaD je isla samonom u razred do petog razreda ona je sad u odjelu A a ja u odjelu B ona je isto dobra i dobro uci meni se neda vise pisati one su mi sve dobre prijateljice i ja ih volim neke vise neke manje do iduceg posta jedan veliki CMOK!!!!!kisskisskisskisskisswavewavewavemahmah



| komentari (61) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.