Joshuas gift

12.11.2006., nedjelja

nedjeljno popodne

Ležali smo jedno pored drugog naslonjeni na velike i mekane jastuke kakvih se sjećam iz djetinjstva u Crikvenici. Zamračena i topla soba pružala nam je ugodan odmor od hrane, šetnje i ledenog vjetra.
Dok sam usnama prelazio preko njezine gole ruke, uživao sam u njezinoj svilenkastoj koži i njezinu mirisu. Pogledavši me svojim velikim očima, ona mi se polako nasmiješila. Bila je umorna od vođenja ljubavi i pospana od vina kojeg smo popili za ručkom
-"Odspavaj malo"- predložio sam joj, ljubeći joj kosu.
-"Mmm... mislim da i hoću"- rekla mi je, namještajući jastuk i prekrivajući golo tijelo plahtom.
Promatrao sam je naslonjen na lakat. Osjećajući neizmjernu ljubav, razmišljao sam o ovoj čudesnoj djevojci, o svojoj radosnoj, toploj i senzualnoj djevojci. A upravo ta strast bila je ono što me je oduševljavalo, zbog čega sam bio posebno sretan.
"Moj mali erotični Botticellijev anđeo", pomislio sam i ta pomisao me nasmijala. Smiješeći se u sebi prisjećao sam se kako sam je upoznao. Kod nje nije bilo nimalo stidljivosti ili lažne čednosti. Budući da mi je jasno davala do znanja što joj najviše godi. Na vrlo neobičan način, otkrila mi je puno toga o mome vlastitom tijelu, koje je pod njenim rukama oživjelo kao nikada prije. Uživala je u mome tijelu i to mi je stalno govorila. Zauzvrat, pružala mi je užitke kakve nikada dosad nisam iskusio. Ustao sam iz kreveta i prišao prozoru. Zaustavio sam se na mjestu s kojej je Zara jutros promatrala zaljev.
Nikada neću zaboraviti vrijeme koje smo proveli u Veneciji, nevjerojatnu ljepotu zalazećeg sunca... blagi zrak... mir... magličasto nebo.. boju njenih očiju u zoru.. prošlu noć.. zvuk vode u kanalima.. gondolu.. I Venecija će u mojim mislima zauvijek ostati povezana s ovom djevojkom, čudesnom sanjačicom, djevojkom mojih snova, mojom ljubavi, jedinom ženom koju trenutno želim.
Image Hosted by ImageShack.us
- 15:17 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi