header

Just once in my life I think I'd be nice just to lose control, just once!


04.03.2007., nedjelja

Ujutro sam se probudila i sišla u Veliku dvoranu.Primjetila sam Lolitin uobičajen toranj palačinki.Ipak,kad sam sjela izmeđ nje i Rogue,nisam ju ni pogledala.Željela sam jednostavno u miru doručkovati.

Lolita:Hvala na lijepim željama!I ja tebi želim prekrasno jutro.

Pogledala sam ju onim "ustala sam na lijevu nogu" pogledom.

Lolita:Znam taj pogled!To je onaj "ustala sam na lijevu nogu" pogled.Drugi put izlazi na ruke iz kreveta.Možeš onda cijeli dan na rukama hodati.

Osmijehnula se,no kad je vidjela da ja ne trzam,ponovno se uozbiljila.

Lolita:Što ti znaš ubit volju rano ujutro!Kaj ti je?
Ja:Niš.Samo ti ideš u Beauxbattons,a mene ostavljaš tu da trunem...
Lolita:Ali ja ne idem!
Ja:Kak to?
Lolita:Razmislila sam i zaključila da zadnje godine školovanja ne želim provesti s Fleur Delacour.A i ne mogu te ostaviti tu da truneš...

Zagrlila sam ju i zajedno smo otišle pred tamnice.Čupava i Willa su stajale pred vratima naslonjene na zid.

Ja:Hej,Čupava!Kako stric?
Čupava:Dosta masno.Kako otac?
Ja:Nešto su mu oči crvene,ali nišza više.
Willa:Samo se nadam da stari šišmiš neće htjet da opet radimo na Felix Felicisu.
Snape:Stari šišmiš je iza tebe.
Ja:Zaboravili ste krila,profesore?

Čupava se nasmijala i Snape je izgledao ko da bi ju sad preko koljena.

Snape:Jesi li ti zaboravila svoju knjigu viceva?
Ja:Ne,imam je tu.

I počnem ja vadit knjigu viceva.

Ja:Imam i vašu,profesore.

I pružim mu udžbenik.

Snape:Hvala,napravio sam više primjeraka.
Ja:Šteta.Mogao je biti lijep dar.(spremila sam udžebnik i pružila mu knjigu viceva)Evo,izvolite,profesore.
Snape je uzeo knjigu,otvorio prvu stranicu i reko:Nisu smiješni.
Ja:Ili vi nemate smisla za humor.Ali bez brige-svi znamo da nije lako sačuvati smisao za humor viseći naglavce.

Svi su se nasmijali,no Snape je pobjesnio.

Snape:Riddle,ravnatelju!
Ja sam složila onaj slatki pogled velikih očiju koje se cakle,uhvatila ga za ruku,pogledala ga u oči i rekla,slatkastim glasom:Ne znam put.Odvedite me,striček Snape.

Snape:Sad je dosta!50 bodova manje za Ravenclaw!!!Ulazite,ulazite,ULAZITE!!!!!!!!!

Svi smo trkom uletjeli u učionicu.

Snape:Danas ćemo se igrati.Sjedajte.Prvi tko se makne,prozbori ili proizvede bilo kakav zvuk,100 bodova manje za njegov dom,pa bio taj netko i Slytherin,i još k tome dobiva 2 tjedna kazne kao Filchev pomoćnik.Jesam li bio jasan?!

Kristalno,pomislih.Nisam smjela ništa reći. Znala sam da to i čeka.Do kraja sata jedva da smo disali i treptali.Kad se zvono napokon oglasilo,pokupili smo se što tiše smo mogli,jer je Snape,zaspaosmijeh.

Idući smo sat,hvala bogu,imali Preobrazbu,moj all time favoruite predmet!McGonagollica neš nije bila zadovoljna kad smo čarali.Čak je ina Grangericu vikala.

McGonagollica:Ne,ne tako Hermiona.Moraš trznuti štapić iz zgloba!

Grangerica se rasplakala.

McGonagollica:Dobro,kaj je s vama klinci?!Nevjerojatni ste danas!Sve radite naopako!

Kad smo izašli van,Ron je rukom obgrlio Grangericu i govorio joj one gluposti tipa 'sve će bit ok' i takve stvari.

Čupava:Dobro,kaj se danas događa?!Snape spava,McGonagollica je ljuta na sve žive...
Ja:Možda je neš bilo jučer...

Palo mi je na pamet da je možda tata bacio neku čaroliju na određene ljude prije nego što je otišao.

Lolita mi je šapnula u uho:Voldemort?
Ja:Možda.

Willa:Što to vas dvije šapćete?
Ja:Ma,ništa,Willa...

Flitwick je otvorio vrata i ušle smo unutra.Sjele smo jedna kraj druge.Tek smo tada primjetila da Flitwick hoda na štulama.

Flitwick:Danas ćemo se malo šaliti.Naučitću vas čaroliju škakljanja.Možete ju koristiti da poškakljate prijatelja ili da privremeno odvratite neprijatelja od sbe.Podijelite se u grupice po pet.Inkantacija je Škakljitus.
Ja(šapćem):Škakljitus?
Willa(šapće):Danas ni Flitwicku nisu sve koze na broju.

Uglavnom,Lolita,Willa,Čupava,Rogue i ja smo bacale taj Škakljitus,kadli upadne Snape.

Snape:Reko sam da se ne mičete!!!

Niko ništa.Svi ga gledaju.A njemu oči izbečene,kosa masnija nego inače i sve nas gleda pogledom punim mržnje.

Čupava:Striko,dođi.Idemo u bolnicu.

Uhvatila ga je za ruku i odvela.

Flitwick:Dakle stvarno...

Kad je zazvonilo,potražila sam Čupavu.Vidjela sam ju kako izlazi iz bolničkog krila.

Ja:Hej,Čupava!Kaj se događa?
Čupava:Poppy kaže da ga je neko začarao...

To je samo još više potaknulo moje sumnje.Odlučila sam potražiti tatu.

...TO BE CONTINUED...


| 15:50 | Komentari (12) | Isprintaj | # |






Just once in my life I think I'd be nice just to lose control, just once!


04.03.2007., nedjelja

Ujutro sam se probudila i sišla u Veliku dvoranu.Primjetila sam Lolitin uobičajen toranj palačinki.Ipak,kad sam sjela izmeđ nje i Rogue,nisam ju ni pogledala.Željela sam jednostavno u miru doručkovati.

Lolita:Hvala na lijepim željama!I ja tebi želim prekrasno jutro.

Pogledala sam ju onim "ustala sam na lijevu nogu" pogledom.

Lolita:Znam taj pogled!To je onaj "ustala sam na lijevu nogu" pogled.Drugi put izlazi na ruke iz kreveta.Možeš onda cijeli dan na rukama hodati.

Osmijehnula se,no kad je vidjela da ja ne trzam,ponovno se uozbiljila.

Lolita:Što ti znaš ubit volju rano ujutro!Kaj ti je?
Ja:Niš.Samo ti ideš u Beauxbattons,a mene ostavljaš tu da trunem...
Lolita:Ali ja ne idem!
Ja:Kak to?
Lolita:Razmislila sam i zaključila da zadnje godine školovanja ne želim provesti s Fleur Delacour.A i ne mogu te ostaviti tu da truneš...

Zagrlila sam ju i zajedno smo otišle pred tamnice.Čupava i Willa su stajale pred vratima naslonjene na zid.

Ja:Hej,Čupava!Kako stric?
Čupava:Dosta masno.Kako otac?
Ja:Nešto su mu oči crvene,ali nišza više.
Willa:Samo se nadam da stari šišmiš neće htjet da opet radimo na Felix Felicisu.
Snape:Stari šišmiš je iza tebe.
Ja:Zaboravili ste krila,profesore?

Čupava se nasmijala i Snape je izgledao ko da bi ju sad preko koljena.

Snape:Jesi li ti zaboravila svoju knjigu viceva?
Ja:Ne,imam je tu.

I počnem ja vadit knjigu viceva.

Ja:Imam i vašu,profesore.

I pružim mu udžbenik.

Snape:Hvala,napravio sam više primjeraka.
Ja:Šteta.Mogao je biti lijep dar.(spremila sam udžebnik i pružila mu knjigu viceva)Evo,izvolite,profesore.
Snape je uzeo knjigu,otvorio prvu stranicu i reko:Nisu smiješni.
Ja:Ili vi nemate smisla za humor.Ali bez brige-svi znamo da nije lako sačuvati smisao za humor viseći naglavce.

Svi su se nasmijali,no Snape je pobjesnio.

Snape:Riddle,ravnatelju!
Ja sam složila onaj slatki pogled velikih očiju koje se cakle,uhvatila ga za ruku,pogledala ga u oči i rekla,slatkastim glasom:Ne znam put.Odvedite me,striček Snape.

Snape:Sad je dosta!50 bodova manje za Ravenclaw!!!Ulazite,ulazite,ULAZITE!!!!!!!!!

Svi smo trkom uletjeli u učionicu.

Snape:Danas ćemo se igrati.Sjedajte.Prvi tko se makne,prozbori ili proizvede bilo kakav zvuk,100 bodova manje za njegov dom,pa bio taj netko i Slytherin,i još k tome dobiva 2 tjedna kazne kao Filchev pomoćnik.Jesam li bio jasan?!

Kristalno,pomislih.Nisam smjela ništa reći. Znala sam da to i čeka.Do kraja sata jedva da smo disali i treptali.Kad se zvono napokon oglasilo,pokupili smo se što tiše smo mogli,jer je Snape,zaspaosmijeh.

Idući smo sat,hvala bogu,imali Preobrazbu,moj all time favoruite predmet!McGonagollica neš nije bila zadovoljna kad smo čarali.Čak je ina Grangericu vikala.

McGonagollica:Ne,ne tako Hermiona.Moraš trznuti štapić iz zgloba!

Grangerica se rasplakala.

McGonagollica:Dobro,kaj je s vama klinci?!Nevjerojatni ste danas!Sve radite naopako!

Kad smo izašli van,Ron je rukom obgrlio Grangericu i govorio joj one gluposti tipa 'sve će bit ok' i takve stvari.

Čupava:Dobro,kaj se danas događa?!Snape spava,McGonagollica je ljuta na sve žive...
Ja:Možda je neš bilo jučer...

Palo mi je na pamet da je možda tata bacio neku čaroliju na određene ljude prije nego što je otišao.

Lolita mi je šapnula u uho:Voldemort?
Ja:Možda.

Willa:Što to vas dvije šapćete?
Ja:Ma,ništa,Willa...

Flitwick je otvorio vrata i ušle smo unutra.Sjele smo jedna kraj druge.Tek smo tada primjetila da Flitwick hoda na štulama.

Flitwick:Danas ćemo se malo šaliti.Naučitću vas čaroliju škakljanja.Možete ju koristiti da poškakljate prijatelja ili da privremeno odvratite neprijatelja od sbe.Podijelite se u grupice po pet.Inkantacija je Škakljitus.
Ja(šapćem):Škakljitus?
Willa(šapće):Danas ni Flitwicku nisu sve koze na broju.

Uglavnom,Lolita,Willa,Čupava,Rogue i ja smo bacale taj Škakljitus,kadli upadne Snape.

Snape:Reko sam da se ne mičete!!!

Niko ništa.Svi ga gledaju.A njemu oči izbečene,kosa masnija nego inače i sve nas gleda pogledom punim mržnje.

Čupava:Striko,dođi.Idemo u bolnicu.

Uhvatila ga je za ruku i odvela.

Flitwick:Dakle stvarno...

Kad je zazvonilo,potražila sam Čupavu.Vidjela sam ju kako izlazi iz bolničkog krila.

Ja:Hej,Čupava!Kaj se događa?
Čupava:Poppy kaže da ga je neko začarao...

To je samo još više potaknulo moje sumnje.Odlučila sam potražiti tatu.

...TO BE CONTINUED...


| 15:50 | Komentari (12) | Isprintaj | # |






Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Joanne Scarlett Riddle

Image Hosted by ImageShack.us

*nadimak joj je Jo
*rođena je 13. prosinca na petak 13.
*Ravenclaw,6. godina
*najdraži predmet joj je Preobrazba ( uz nju voli i Čarolije )
*kćer je Toma Riddlea ( Lorda Voldemorta) iako uopće ne odobrava svo njegovo ubijanje
*njena je majka bila vješica i umrla je nakon što je rodila Jo
*često pokušava nagovoriti oca da prestane ubijati ( zasada neuspješno )
*ima žabicu Giggle i sovca Hamleta
*sluša Evanescence
*najdraže pjesme su joj Imaginary,Whisper i Your star

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FOTKE ( klik da se uveća ):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us me again

Free Image Hosting at www.ImageShack.us moj tata prije nego što je...hm...promijenio izgled

Free Image Hosting at www.ImageShack.us moja mama-zvala se Scarlett

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Mjesto na kojem se skriva moj otac.Ondje živi,a i ja s njim dok nisam u Hogwartsu.Iznutra je preuređeno i ne izgleda staro i oronulo kao izvana.Ne može ga se unijeti u karte i nevidljiv je bezjacima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Giggle

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Hamlet



Counter


Likovi

RAVENCLAWI

Rogue Mystique Sampherounes


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*datum rođenja:25.12.1990.
*horoskopski znak:Jarac
*6.godina
*nadimak.Dark
*najdraži predmet:Obrana od mračnih sila,Skrb i Čarolije
*ljubimac:nema
*obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
*najdraži bend:Green Day
*najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
*druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski

SLYTHERINI

Brynhilde Qu'elen Quagmire

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*datum rođenja:17.2.1992.
*horoskopski znak:Riba
*6.godina
*nadimak:Hilde
*najdraži predmet:Čarobni napitci,Čarolije i Astronomija
*ljubimci:mačka Jorunn,kornjače Edward i Emily,ukrasna vila Tulie
*obitelj:ujak Monty i sestra Morgana
*najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,We are scientists,Sleater Kinney,Letu Štuke,The Adicts...
*najdraža pjesma:Lemon tree,Minimalizam,Nobody move,nobody get hurt...
*druge moći(osim čarobnjaštva):metamorfagus,parsel-ust

Luna Pandora Sanquina Snape

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*datum rođenja:13.7.1990.
*horoskopski znak:Rak
*6.godina
*nadimak:Čupava
*najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
*ljubimac:miš Bubimir
*obitelj:stric Severus Snape
*najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who,The Adicts,The Clash,Siouxsie and the Banshees,Bakterije...
*najdraže pjesme:Planet earth 1988,Submission,Complete Control,Smart Alex,Halloween,Won't get fooled again,Sam...
*druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*datum rođenja:unknown
*horoskopski znak:unknwon
*6.godina
*nadimak:nema
*najdraži predmet:Čarobni napitci
*ljubimica:zmija Venia
*obitelj:brat Logan
*najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
*najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
*druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,
govori parselski


Vita Roberts


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*datum rođenja:1.11.1991.
*horoskop:škorpion
*5. godina
*nadimak:nema
*najdraži predmet:nema
*ljubimac:mačak Šeprtlja
*obitelj:majka koja-nema-ime
*najdraži bendovi:The Ramones i The Clash
*najdraža pjesma:Bankrobber
*druge moći(osim čarobnjaštva):nema


Michelle Ashley Senseily

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*datum rođenja:8.11.1991
*horoskopski znak: Škorpion
*nadimak: Michie
*godina: 5.
*najdraži predmet:Čarobni napitci(bez Snapea)
*ljubimac:živi kamen
*obitelj: stariji brat Deni
*najdraži bendovi: Evanescence i My chemical romance
*najdraža pjesme:Imaginary,Stars i Forgotten

Luna Lilith Lenore Bloodworth

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*datum rođenja:10.03.1990.
*horoskopski znak:Riba
*6.godina,Slytherin
*nadimak:nema
*najdraži predmet:Čarolije,Astronomija
*ljubimac:nema
*obitelj:posvojitelji Amy i Steve,sestra(nestala)Artemida-mama i tata su joj vampiri i ne smatra da su joj obitelj
*najdraži bend:Evanescence
*najdraža pjesma:Lithium
*druge moći (osim čarobnjaštva):polu-vampirica,metamorfomagus i animagus-jednorožica

GRIFFINDORI

HUFFELPUFFI

David Peterson

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*datum rođenja:01.04.1990.
*horoskopski znak:Ovan
*6.godina
*nadimak:nema
*najdraži predmet:Čarolije
*ljubimica:sova Matilda
*obitelj:RIP-->otac,majka i sestra
*najdraži bend:RHCP
*najdraža pjesma:Dani California
*druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Obavijesti

*Na nekim ćete mjestima u opisu primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.

*Da,primam likove u priču,samo se javite u komentarima.

*Svi vi koji kanite na mojem blogu ostavljati komentare tipa Crkni Potteru smrdiš po govnu možete se odmah pokupiti iz tri razloga:

1.Ja nikoga ne tjeram da ovo čita,ti si sam/sama dobrovoljno došao/došla na ovaj blog.Ako ti se ne sviđa,imaš skroz gore bijelu traku i u nju upiši neku drugu web-adresu i stisni Enter.Također iznad te bijele trake imaš plavu traku i klikneš na mali crveni gumbić na kojem piše bijeli X i sve se ugasi.

2.Takve komentare prijavljujem kao SPAM jer meni stvarno ne trebaju.

3.Anonimni komentatori su zabranjeni na ovom blogu.Dakle,ako nemaš "muda" da bi napisao link,kupi se!