JoS MaLo sLiKa =)

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


hello kitty









AnKeTiCa ... =)

da li vam se svida moj blog ?!?
da .... baza je
fenomenalan !!!
onako
grozan
ne svida mi se
  
pollcode.com free polls


.... <3 glazba <3 .....

Free Music

Free Music



Free Music



Make A Text Magnifier At WishAFriend.com



























  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Veljača 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

o menismijeh




ime:josipa
nadimak : jopa
prezime: zujo
datum rođenja:25.06
horoskopski znak:rak
volim:msn , face ,blog ,
you tube,mob ,
moje drustvence ...
ne volim:lazi !!!
slušam:sve i svasta
hobi : ples
naj broj : 10
naj hrana : pizza
naj pice : coca cola
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

slike =O


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

petak, 27.02.2009.

sve pomalo

.....lol....smijeh
evo mene......
nadam se da ce ovaj post biti dosta dug jer imam vam dosta toga ispričati....
prve su na redu maškare ajme bilo je fenomenalno ispocetka je bila kiša i grmilo je pa
smo ja i moje frendice sijele u kafic i narucile pice vec smo se namjeravale vratiti kuci
i ja sam bila jako tuznatuzanal sreca sve je prestalo nakon nekih pola sata-sat...uh sva
sreca....kad smo stigle u grad bilo je fenomenalno bas sam bila happy jer sam vidjela
neke decke koje znam od prije oni su se umaskarali u cure baza.....smijeh
a krnjo heh polu muško polu žensko...:xD uglavnom....imao je spuštene hlace i sijedio
je na wc školjci....
maškare su završile oko 6 ja mislim nzn više....
eto to bi bilo to od maškarama a sad malo o necem sto me cijeli dan živcira.....burninmad
max tv nikako da upali ajme.....non stop zovem službu za korisnike a oni napravi to i to i proradit ce
al nikako da proradi....sranje....
nisu mi mogli poslati nekog covika koji ce to bolje napravit nego su mi poslali lika koji je sve krivo
napravija....budala.........
ajme sta sam zivcana da samo znate kako udaram po tipkovnici dok vam pišem grrrrrrrrrr......
sutra mi dolazi neki covik to popravit nadam se da zna sta radi....
eto....................
a ostali dani su mi bili onako svi isti škola kuca bas mi se i nije dalo izlazit vani....
jer vani je punooo puno ledeno.....
evo na tv-u DORA ajme to obozavam gledat pa idem onda mislim da bi ovo bilo dosta....
pooozdrav svima od jope......
puno mi komajte....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - pusa - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



| c0ments. (53) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.