< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

evo ovaj blog je napravljen cisto iz dosade tak da nezelim da neko ko sere po blogu uopce ga posjecuje hvala !!!!! a naravno blog ce biti lud hehe!!!

BlOgOvI kOjE cItAm

Komusankin blog......
Puskin blog.....
SIlvijin blog...........
Blog od Mie.......
Balickin blog......
Evo tonievog bloga..........
Od martine blog........
Magdin blog.......
Karlov blog...........
blog od doris i diane............
blog od diwlje............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime:josip
Prezime:nije bitno....
nadimak:jopi,jopser...
datum rodenja:1.12.92
slusam:gotovo sve...
volim:svog kera(laru),zenske,
zajebavat se s prijateljima,izlaske u west,
votku od breskve,nervirat okolo,
,svoju sobu,rođendane,
vino,,svoj kvart,jednu osobu....
ne volim:pedere i pederisanje,
skolu,ljude koji lazu....
skola koju pohađam:trgovacko komercionalna skola
razred:1k3
navijam za:Osijek
ekipa:najluđa ekipa sa SJENJAKA "92

Eo nekih slika.....

UTAKMICA OSIJEK-RIJEKA



....



....





Nova godina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Doris i diana....




Maritna....



Kohorta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja za Ninin rođendan....



Isto Ninin rođ... mal kasnie...(Manda i ja)




eo Manda i Vanja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Martina i Balicka...seke moe..xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 07.02.2007.

...Mislim da je vrijeme za novi post...

Eo sjetio sam se novog posta.....
hvala vam ljudi za komentare......
inace kod mene nista novo....
svi bolesni pa sam i ja....
neidem u skolu do kraja tjedna.....
poceo sam trenirat box...
odlucio skinit ove viska kila koje imam...
al ajde sve je to za ljude......
i tako....
kod mene sve po starom...
ani-li i vanji danas rodendan pa eto neka im pude sretan....
bio setat kera danas....
pa hering srao dominiku bezveze i on zamracio al sve je to za ljude.....
eto to bi bilo to....
poz svima koji citaju blog....
uzivajte....hnjeh.......

- 21:47 - Komentari (109) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.