< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



by: Lucija

Opis bloga

Ovo je blog dvije ludače na kojem ćete redovno moći čitati sve o njihovim životima, problemima ali i rješenjima.

Linkovi

tikin blogas

bornin i tikin blog

jopin blogas

fairy - jopina frendica

Sports

Who is Tika?

ime: tina
prezime: nije važno
škola: nikola hribar
datum rođenja: 14.6.1995.
horoskop: blizanka
best frendovi i frendice: lang, tonke, kristinazujo, terezijasmijeh...
ljubav: otprilike zaljubljena...

Evo, još malo da vam nabrbljam o sebi:
- idem u PK Megablast - najbolji plesni klub na svijetu!
- također idem i u plesnu školu u kojoj sam sa svojom grupom 2. u državi u II. kateg.
- sviram flautu...
- slušam uglavnom metal, rock, hip-hop, r'n'b i rap, ali u zadnje vrijeme obožavam soundtrackove!
- obožavam ples i sve vezano uz njega, čak i masnice na nogama lud
- ne volim cigarete i alkohol, ni ljude kojima je to super...
- ne volim forsanje...

To bi bilo sve od mene...Enjoy!

Who is Jopa??

eh da.. a to vam je jedna luđakinja koja ima 12 godina.. nemorate znat ni di živi ni niš.. u ovom ćete saznat dovoljno.. smijeh

ona voliiiiii:

x svirati flautu
x muziku
x orkestar
x MSN
x smijeh
x family
x prijatelje
x jednog dečka---> NoOt! =))
i još puno malih sitnica koje joj život čine lijepim i zabavniiiim.. zubo

ona Ne voli:

x nesretnu zaljubljenost
x hladnoću
x hmm.. ma saznat ćete u postovima.. =))

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

© Naša Munjena Mašta





Grožnjan, Grožnjan... Ja želim natrag u Grožnjan!!!!

Kao što vidite u naslovu...
Bila sam u Grožnjanu...
Kad sam došla, rekla sam samoj sebi da želim natrag. Istog trena sam htjela uzet mobitel i nazvat starog da se vrati po mene dok još nije prekasno... Ali nisam.
Rekoh si, preživjet ću. Bit će bolje. I je, postalo je bolje.
Rano ujutro počela sam psovat to što moram ići na doručak i na audiciju za razvrstavanje u grupe.
Ali kad sam upala u 3. grupu... E, to je bila sreća nad srećom!!!!! 3. grupa ima najbolje koreografije...
Te večeri sam s Vlastom i Anamarijom provela reta noć...

Isuse, ne znam uopće gdje počet!!!!!!! Upoznala sam brdo novih ljudi od kojih ponajviše pozzam Jasminu, Tajanu, Claudiu, Josipu, Enu,

Upamtit ću od ove godine:
xOlindu
xDruštvo
xHodanje na štulama
xPredobre koreografije!
x"Pacjenti"
xPjevanje s Jasminom i Tajanom kasno u noći... Tra la la laaa...
xZadnji dan...


Ne daj da se sutra ne vidimo,
Uz tebe sam tako sretna,
Moje srce sve treperi,
Svaki korak bliže tebi.
I ne daj da se sutra ne vidimo...




Još jednom svima puno, puno, puno, puno, puno pusaaaa!!!!


11.07.2008. u 19:38

| .Komentirajte. (0) | Yup/Nope? | Trosi boju! | <# |






Free Peace Sign Yellow Glitter MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com