< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



by: Lucija

Opis bloga

Ovo je blog dvije ludače na kojem ćete redovno moći čitati sve o njihovim životima, problemima ali i rješenjima.

Linkovi

tikin blogas

bornin i tikin blog

jopin blogas

fairy - jopina frendica

Sports

Who is Tika?

ime: tina
prezime: nije važno
škola: nikola hribar
datum rođenja: 14.6.1995.
horoskop: blizanka
best frendovi i frendice: lang, tonke, kristinazujo, terezijasmijeh...
ljubav: otprilike zaljubljena...

Evo, još malo da vam nabrbljam o sebi:
- idem u PK Megablast - najbolji plesni klub na svijetu!
- također idem i u plesnu školu u kojoj sam sa svojom grupom 2. u državi u II. kateg.
- sviram flautu...
- slušam uglavnom metal, rock, hip-hop, r'n'b i rap, ali u zadnje vrijeme obožavam soundtrackove!
- obožavam ples i sve vezano uz njega, čak i masnice na nogama lud
- ne volim cigarete i alkohol, ni ljude kojima je to super...
- ne volim forsanje...

To bi bilo sve od mene...Enjoy!

Who is Jopa??

eh da.. a to vam je jedna luđakinja koja ima 12 godina.. nemorate znat ni di živi ni niš.. u ovom ćete saznat dovoljno.. smijeh

ona voliiiiii:

x svirati flautu
x muziku
x orkestar
x MSN
x smijeh
x family
x prijatelje
x jednog dečka---> NoOt! =))
i još puno malih sitnica koje joj život čine lijepim i zabavniiiim.. zubo

ona Ne voli:

x nesretnu zaljubljenost
x hladnoću
x hmm.. ma saznat ćete u postovima.. =))

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

© Naša Munjena Mašta





eto... jel to moguće? Tika je došlaaa... hihi!

yo, yo, yo!!
evo, pa da se i ja malo javiiim...

jeste da je dan tek započeo (moš si ga mislit...), a ja još uvijek u pidžami sjedim i buljim u knjigu iz zemljopisa, pa pomislih, aj da nažvrljam posteeeek...nut

evo, trenutno slušam svoju omiljenu pjesmu koja mi već tak ide na živce, jetru i ostale važne organe... Candyman...
zakaj mi ide na živce, jednostavan razlog... ak nisam bar 200 puta ponovila koreografiju... ta, taj show dance... ko ga zmislirofl

mislim, naravno da se šaliiim... hihi!
evo, jopa je napisala tak kul post, pa sam i ja išla pisat!!

jedva čekam svoj ročkas (jopa, znaš zakaj!) i jopa jedva čeka moj ročkas... bar se nadam!
eto, ostalo je još 22 dana to tog presvetog dana, kad ću ja postat teenagerka službeno! wow!

do tada... kiss svimaaa!!




22.05.2008. u 15:06

| .Komentirajte. (31) | Yup/Nope? | Trosi boju! | <# |






Free Peace Sign Yellow Glitter MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com