< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



by: Lucija

Opis bloga

Ovo je blog dvije ludače na kojem ćete redovno moći čitati sve o njihovim životima, problemima ali i rješenjima.

Linkovi

tikin blogas

bornin i tikin blog

jopin blogas

fairy - jopina frendica

Sports

Who is Tika?

ime: tina
prezime: nije važno
škola: nikola hribar
datum rođenja: 14.6.1995.
horoskop: blizanka
best frendovi i frendice: lang, tonke, kristinazujo, terezijasmijeh...
ljubav: otprilike zaljubljena...

Evo, još malo da vam nabrbljam o sebi:
- idem u PK Megablast - najbolji plesni klub na svijetu!
- također idem i u plesnu školu u kojoj sam sa svojom grupom 2. u državi u II. kateg.
- sviram flautu...
- slušam uglavnom metal, rock, hip-hop, r'n'b i rap, ali u zadnje vrijeme obožavam soundtrackove!
- obožavam ples i sve vezano uz njega, čak i masnice na nogama lud
- ne volim cigarete i alkohol, ni ljude kojima je to super...
- ne volim forsanje...

To bi bilo sve od mene...Enjoy!

Who is Jopa??

eh da.. a to vam je jedna luđakinja koja ima 12 godina.. nemorate znat ni di živi ni niš.. u ovom ćete saznat dovoljno.. smijeh

ona voliiiiii:

x svirati flautu
x muziku
x orkestar
x MSN
x smijeh
x family
x prijatelje
x jednog dečka---> NoOt! =))
i još puno malih sitnica koje joj život čine lijepim i zabavniiiim.. zubo

ona Ne voli:

x nesretnu zaljubljenost
x hladnoću
x hmm.. ma saznat ćete u postovima.. =))

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

© Naša Munjena Mašta





ludost..... =) (neznam kaj bi naslov trebao značit LOL)

olaa...! ljudi evo novi post s ove strane ludnice.
ja došla iz engleskog i evo da napišem post. papam kremšnite wee!! moj draga majčica ih je napravila.. njaaaaam..!! =)

ja tu slušam struku =) (il poznatijeg kao struuuu LOL). vjerojatno nitko nezna koe to al oke. frik je predobar.
neznam o čemu da vam pišem. (tj. o čemu da se razvežem =))

čovječe, jel imate vi neke "frendove" koji vas izluđuju sa svojim ponašanjem..? ja imam.. i to neke babe iz razreda.
čovječe, svađaju se od ranog jutra. moja fairy i ja ih ismijavamo.. hehehe. (lude smooooo =))

evo tak.. ja se malo oporavila od bolesti koja se zove: on mi fali.. bila sam na orkestru jučer i sjedila blizu njega i skužila da on nije vrijedan mojeg tolikog razmišljanja x)
al on će skužit kae izgubio. LOL

bila sam na engleskom i ja i klara smo zezale katarinu, poznatiju kao ribu. hahahaha. izludile smo juuuu!! (ko i klarinu mamu kad smo išle doma..hahaha)
ja sam malo puno dobre volje. i pišem po tipkovnici koda me neko navinuo..=)
dns je objavljena reklama koju je Tixa snimala. al ja ju nisam vidla.. ma budem.

pošto vaša draga jopisa nema neke teme za pisanje, stavit će vam jednu smješnu slikicu.. LOL

a jopisa vam sad ide. ona vas puno grli ( jel voli zagrljaje =)) i pozdravlja do sljedećeg puta kad će vas isto griti (jel ona voli zagrljaje LOL)
šalje vam ovo: mah-mah..!

P.S. ovo vam piše njezina ruka. pa pozdravi od ruke zvane Vanda..! kiss

Image Hosted by ImageShack.us


05.05.2008. u 13:04

| .Komentirajte. (19) | Yup/Nope? | Trosi boju! | <# |






Free Peace Sign Yellow Glitter MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com