< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



by: Lucija

Opis bloga

Ovo je blog dvije ludače na kojem ćete redovno moći čitati sve o njihovim životima, problemima ali i rješenjima.

Linkovi

tikin blogas

bornin i tikin blog

jopin blogas

fairy - jopina frendica

Sports

Who is Tika?

ime: tina
prezime: nije važno
škola: nikola hribar
datum rođenja: 14.6.1995.
horoskop: blizanka
best frendovi i frendice: lang, tonke, kristinazujo, terezijasmijeh...
ljubav: otprilike zaljubljena...

Evo, još malo da vam nabrbljam o sebi:
- idem u PK Megablast - najbolji plesni klub na svijetu!
- također idem i u plesnu školu u kojoj sam sa svojom grupom 2. u državi u II. kateg.
- sviram flautu...
- slušam uglavnom metal, rock, hip-hop, r'n'b i rap, ali u zadnje vrijeme obožavam soundtrackove!
- obožavam ples i sve vezano uz njega, čak i masnice na nogama lud
- ne volim cigarete i alkohol, ni ljude kojima je to super...
- ne volim forsanje...

To bi bilo sve od mene...Enjoy!

Who is Jopa??

eh da.. a to vam je jedna luđakinja koja ima 12 godina.. nemorate znat ni di živi ni niš.. u ovom ćete saznat dovoljno.. smijeh

ona voliiiiii:

x svirati flautu
x muziku
x orkestar
x MSN
x smijeh
x family
x prijatelje
x jednog dečka---> NoOt! =))
i još puno malih sitnica koje joj život čine lijepim i zabavniiiim.. zubo

ona Ne voli:

x nesretnu zaljubljenost
x hladnoću
x hmm.. ma saznat ćete u postovima.. =))

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

© Naša Munjena Mašta





Dan plesa

jest da malo kasnim sa potom, jer je dan plesa bio 29.4, ali kao što kažu: nikad nije kasno.
ja sam dan plesa proslavila gledajući predstavu jedne izraelske plesne grupe Inbal Pinto.
predstava je bila preodlična i fakat mi se ful svidjela...

evo, sutra ponovo natjecanje...
recimo ovako da sam mrtva umorna i da nekoliko ljudi nagovoram da odemo van, ali onih "glavnih" mi nemaaaa!!

evo, tonka i ja smo postale sekice...
obije smo si na leđa bile nacrtale male peace znakove i to je bilo tak sweet dok se nisu izbrisali...
pa smo taj dan pričali na mob cijelu noć, jer smo bile u bedu skroz...

pa smo se jučer tek vidle na baletu na kojem sam se ja izdeprimirala jer nisam ni jednu piruetu mogla izvrtit...grrrr!!
al je bilo bolje kasnije...
hihi...

kod mene je neku munjeno vrijeme...
čas sunce, čas kiša..
i dok je jučer padala kiša dok je sunce sijao, sjetila sam se one rečenice što su mi govorili dok sam bila mala:
"Kada pada kiša i sije sunce, rodila se vještica."

s tom rečenicom ću završit današnji postek...

puse





post by: Tikamah


01.05.2008. u 15:46

| .Komentirajte. (24) | Yup/Nope? | Trosi boju! | <# |






Free Peace Sign Yellow Glitter MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com