ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



by: Lucija

Opis bloga

Ovo je blog dvije ludače na kojem ćete redovno moći čitati sve o njihovim životima, problemima ali i rješenjima.

Linkovi

tikin blogas

bornin i tikin blog

jopin blogas

fairy - jopina frendica

Sports

Who is Tika?

ime: tina
prezime: nije važno
škola: nikola hribar
datum rođenja: 14.6.1995.
horoskop: blizanka
best frendovi i frendice: lang, tonke, kristinazujo, terezijasmijeh...
ljubav: otprilike zaljubljena...

Evo, još malo da vam nabrbljam o sebi:
- idem u PK Megablast - najbolji plesni klub na svijetu!
- također idem i u plesnu školu u kojoj sam sa svojom grupom 2. u državi u II. kateg.
- sviram flautu...
- slušam uglavnom metal, rock, hip-hop, r'n'b i rap, ali u zadnje vrijeme obožavam soundtrackove!
- obožavam ples i sve vezano uz njega, čak i masnice na nogama lud
- ne volim cigarete i alkohol, ni ljude kojima je to super...
- ne volim forsanje...

To bi bilo sve od mene...Enjoy!

Who is Jopa??

eh da.. a to vam je jedna luđakinja koja ima 12 godina.. nemorate znat ni di živi ni niš.. u ovom ćete saznat dovoljno.. smijeh

ona voliiiiii:

x svirati flautu
x muziku
x orkestar
x MSN
x smijeh
x family
x prijatelje
x jednog dečka---> NoOt! =))
i još puno malih sitnica koje joj život čine lijepim i zabavniiiim.. zubo

ona Ne voli:

x nesretnu zaljubljenost
x hladnoću
x hmm.. ma saznat ćete u postovima.. =))

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

© Naša Munjena Mašta





moj 1. "pošten" post...jel tak?

:evo, u zadnje vrijeme samo kamelot slušam... i samo 3 njihove pjesme: forever, temples of gold i karmu...možda je to zato što jedino te pjesme i imam, ali me tako smiruju i tako su predivne! obožavam ih! svima kojima to kažem smatraju me skroz ludom, ali ja ih totalno obožavam i zaljubila sma se u njihove pjesme!!!
kako ja pitate?
eto, loše...
saznala sam da dečko koji mi se sviđa ima curu koja je prije bila i sa mojoj prijašnjom simpom i to me ubija u pojam...
ok, s onim starim sam se pomirila da je glup ko noć, al ovaj... al nije ko da je cura loša, zabavna je i sve, ali ja sam se baš nadala da ću možda ovoga put ai ja doći na red, ali očito uzalud sve...
malo se još deprimiram kamelotom, ali su mi ko droga, ne mogu ih prestati slušati... predivno!!
nekaj sam vam htjela reć, ali nemam pojma kaj...
aha, sjetih se! lol. ovako, ja vam pišem puno pjesme (poeziju) i počela sam izdađivati natpise sa nekim stihovima iz mojih pjesama i lijepit ih na zid i sada tako predobro izgledaaa!! imam zasada samo 4 natpisa, s time da sam 1. i najljepši negdje izgubila headbangheadbangheadbang
1. Kada nema velike ljubavi dovoljna je i mala (iz jedne pjesme hladnog piva)
2. Bio si mi sve što sam imala, sve što sam ikada trebala (moje)
3. Ja sam uvenula ruža na zimskom tlu, dio tinte na bijelom papiru, prazno mjesto u tvome srcu (moje)
4. Ljudi su ponekad robovi svojih predrasuda (iz moje knjige iz hrvatskog(aj, bar az nekaj služibang))
i eto... ubrzo su nam praznici gotovi, a ja ni knjigu nisam taknula...jedva čekam samo da bude škola ponovo gotova, al već bidim da ću morati učiti kao i svako drugo djete... puknucupuknucu
evo...još par stvari da vam kažem (tj, napišem) pa idem...
u subotu idem u požegu i tamo ostajem samo do navečer natjecat se u show danceu... ali kako nisam baš zaljubljena više (prije da sam skorz utučena i izdeprimirana) nekak neću baš moć glumit "zaljubljen razred"...
i tako...tko zna kada ću nažvrljat novi pos, pa mi onda držite figice i pusaaaa!!

voljela bih da si tu kraj mene, ali nisi...nego si kraj nje...


25.03.2008. u 21:39

| .Komentirajte. (0) | Yup/Nope? | Trosi boju! | <# |






Free Peace Sign Yellow Glitter MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com