Ništa s ničim...

nedjelja, 21.05.2006.

Nastavak...

Evo mene opet...dobio sam neku inspiraciju iako je prilično kasno...ovaj vikend mi je bio ok,bio sam vani cijelo vrijeme i nisam ni taknuo knjigu osim što sam bio na instrukcijama iz kemije...pišem test u srijedu a imam dvije jedinice i nesmijem dobit još jednu...trgedija je u tome što je to još dobro,iz matematike,fizike i talijanskog imam po pet jedinica i neznam kad ću to ispravitnamcor...nebi htio roknut razred jer mi je društvo prejebeno npr peder joc koji me stalno zajebava,ali mene boli kurac za to,mislim to je samo zajebancija,i ne kužim kako se neki ljudi mogu uvrijedit kad se zajebavamo...ovim povodom se isprićavam svima koje sam uvrijedio dok sam se šalio(nemojte se smijat),posvađo s njima ili nešto slično...da uglavnom moj razred...nemogu se požalit ni na cure-sve su one zgodne,svaka na svoj način i fakat su dobre jer s njima mogu o svemu pričat...već sam lagano umoran,tak da idem spavat a i stari mi sere kaj radim na kompu u ovo vrijeme...neznam šta bi trebo napisat za kraj osim da sam sve ovo ozbiljno mislio...Pozdrav i učite!!!lud

21.05.2006. u 00:55 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Nešto o meni...

kao što ime kaže Jopa d pic.. zovem se Josip, idem u 2.gim...i ni sam neznam zasto sam ja otvorio blog kad neznam sta da pisem...imam dobrih 16 godina(roden sam u 4mj),i imam puno prijatelja...a to mi je najvaznije u zivotu...pusim tu i tamo,a pijem samo na tulumima(svi koji me znaju,znaju da je ovo prava istina :-))...
Tko travu puši dobar je u duši