Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BB Good




Slatkiš<333

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Credits:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
† design † Anna Mortis
† brushevi † Blog MasterBrusheezy
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


ponedjeljak, 27.04.2009.

Krooooos

Jučer sam se zaspala oko 2 sata a zdigla sam se u 6 sati. Nisam više mogla spat....išla sam na bus u 8 i 10 sa svojim best frendicama Teom i Leom....Tom smo trčali soma metara....niš strašno....poslje smo išli u lunapark....isssss.....ja sam mislila da bum crknula....išli smo na onaj ranger....to nas je tak jaaako dignulo u zrak da smo ja i moja frendica Tea mislile da ćemo umrijetiii....i onda smo kasnije išli u megić....jooo....bilo je zaaaaakon....to je definitivno bio naj dan u mom životu, e....aj čujemo se ljudi....pa-pa



- Kommaj mi (15) - Troši boju - Krooooos -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.