Under Jolly Roger

utorak, 31.01.2006.

golub listonoša

...jebem ti fuj odvratne tice..fuj

Image hosting by Photobucket

..evo nesto za ljude sa stavom...lalal
gaudeamussssssss igiturrrrrrr
juvenesssss dum sumussssssss.....

...evo poznate pjesme.. namignem ti..

31.01.2006. u 22:36 • 3 KomentaraPrint#

četvrtak, 26.01.2006.

Zaboravljeni krijumcari.... droge

.. a di je moj mali pudl dog...? .. znam da ti meni samujes kad nema novih tema da se raspravlja..
Image hosting by Photobucket
.. jebote odvratna slika..fuj.. odvratni drogerasi...ja mislim da su ovi pudlovi na dopu.. daj i pobogu vidi na kaj lice
.. odvratno...
...sad mi zivot nije uredu kad to vidim..
..ah puncka luda ti meni sad kemijas kemiju i to nije tako zabavno
..ah nemam vise rijeci.. dosta sve sam napisala
..happy, happy helloween, helloween, helloween
..happy, happy helloween ooooooooooooooooo
..odjava

26.01.2006. u 15:13 • 5 KomentaraPrint#

srijeda, 18.01.2006.

vrtni poslovi za protuletje Image hosted by Photobucket.com

...krtica, jedan, dva... slikaj sliku u ponoc.. nije sada vrijeme da odustanes.. budi hrabra.. go piki..go,go..
ponasaj se u skladu sa svojim vrtom...iznad zivice lezi park i povrce je u njemu.. hrabro naprijed.. ko masina... i ti si jaka..
..citam..
.... u malom vrtu među cvijeccecececeeeeem
....maleni grad se sakriooooooooooooooooo
...u njemu zive mala biiiiiiiiicccccaaaaaaaa
..kazu da grasko grad je toooooooo
...to znamo samoooooooooo tiiiiii jaaaaaaaa
..hajmo ga posjetiti saddddddd
...vidjecemo sitno zzzrrrnjeeeeeee
..i njihov graskoooooooo graddddd
..grasko gradddd

..evo ja sad tebi moram prilozit sveti alat koji ja isto koristim.. i ima da to nikom vise ne velis jel to je tajna..
Image hosted by Photobucket.com
moras to cuvat jel stim se kopa blago i niko to nezna...osim mene
..da... jel je jasno... finoooo..
..nemoj ti to zabrljat iznad mjesecine.. pa da u krevetu odajes nase tajne skrivene tajne..
..ja nikom nisam rekla za tvoj nozni palac..
...i tvoje vezalacke misli..
...i magiju..
...sam pazi da ne poskocis predaleko.. zna bit sklisko kad si zatvorena u sjecnju

..ha jojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj tezak je zivotttttttttt mojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj...
..i sjednem na nojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj i nema vise rime.. dosta za veceras odi spat i noge prat... ja isto idem... veceras ekipa za ocevid naj pozabit...
...odjava

18.01.2006. u 20:45 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 17.01.2006.

zimovanje sa krticama

Image hosted by Photobucket.com
...ha joj moja lusna prugasta loptica, nista od tvog komentara.. i ja sad patim ko u te iste dane...
..al sjaj u tvojim ocima je bio velik pa ja jedva da sam mogla vidjeti tu istinu...al covijek je taj stvarno zelio poletjet, ja sam bila svjedok tog nesretnog događaja...stvarno cudno... nisam bila spremna na takav pothvat.. unatoc predivnom i kvalitetnom vremenu koje smo mi juce provele u obilasku nasih bandi sa svih krajeva nase lijepe kroejse...bila sam zadovoljna tadasnjim prizorom i to mi moras posvjedocit... i slike ce potkrijepit moj komentar cim ih mi nađemo...ah da...ajd ajd nemam ja vis inspiracije...evo upravo mi frend iz spljita poslo onaj cd o kojem je bila rijec...ah srecna li sam sad.. dobre lusne muzike za tancanje sad ponovo imam :)
..odjava i doslusanja
..eh i stara za cudo nije pizdila toko lol:)


Fifteen men on the dead man`s chest –
Yo-ho-ho, and a bottle of rum!
Drink and the devil had done for the rest –
Yo-ho-ho, and a bottle of rum!

17.01.2006. u 19:52 • 3 KomentaraPrint#

nedjelja, 15.01.2006.

oš kupit stroj?

lalala, juce je bilo savrseno, piki ludi mi smo tancale ko lude zenske, i bend je svirao poznate melodije, za nasu potpunu srecu... ja sam se zgazila ko leptiric i samo su strojevi bili u glavi... oj duzine i sirine, ekvator i paralele, gore dolje ljevo desno ekvator i paralele...lalalla... i hrle sa svojim poznatim trikovima redio gluposti na njegov van iz pice dan .. ha jojjjj svi starimo ko albatrosi... sunce pici mi rostiljamo... i danas nemogu pogodit bravu i kljuc je krivi i treba mnogo vremena da se to pogodi...

...sanjam lijepu masinu ili stroj, neznan to jos.. i ovaj je napravljan po modelu iz "99-e... ha jojjjjj. shema takvog stroja je prilozena:
Image hosted by Photobucket.com
..ah da znam da ti se svidja i da sad slinis i da si ljubomorna jel ja to sanjam a ti ne... ja taj ducan zelim imat da mogu sanjarit i letit....

...ovaj drugi prilozeni stroj je zadnji krik tehnike... prototip savrsenog stroja.. ah da i njega sam sanjala.. znam, znam.. os me ubit sad od ljubomore hehehee i ja sad ljubomorna na sebe.. to je tako....zivim u domu ko bubreg u loju...prikaz prototipa:
Image hosted by Photobucket.com

..ah nemoj se sad rajcat na moje masine i strojeve, nemoj bit vulgarna puncka draga... haaha ja se smijem i popila sam dvi tablete da se ublaze bolovi...volila bi ja i drugu pivu da se opet zagrijem...al do sutra kad nama dolazi banda iz rijeke.. hehhe ko morski pas.. i kad kizo opet odvali pol kontinenta sa svojim plinskim bocama haha.. pa nam mozda i malo mora dodje ovdi a jojjj...:)

15.01.2006. u 19:02 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 11.01.2006.

Macho Man Image hosted by Photobucket.com

Body...wanna feel my body?
Body...such a thrill my body
Body...wanna touch my body?
Body...it's too much my body
Check it out my body, body.
Don't you doubt my body, body.
talkin' bout my body, body,
check it out my body

Every man wants to be a macho macho man
to have the kind of body, always in demand
Jogging in the mornings, go man go
works out in the health spa, muscles glow
You can best believe that, he's a macho man
ready to get down with, anyone he can

Hey! Hey! Hey, hey, hey!
Macho, macho man (macho man)
I've got to be, a macho man
Macho, macho man
I've got to be a macho! Ow....

Macho, macho man
I've got to be, a macho man
Macho, macho man (yeah, yeah)
I've got to be a macho!

Body, its so hot, my body,
Body, love to pop my body,
Body, love to please my body,
Body, don't you tease my body,
Body, you'll adore my body,
Body, come explore my body,
Body, made by God, my body,
Body, it's so good, my body

You can tell a macho, he has a funky walk
his western shirts and leather, always look so boss
Funky with his body, he's a king
call him Mister Eagle, dig his chains
You can best believe that, he's a macho man
likes to be the leader, he never dresses grand

Hey! Hey! Hey, hey, hey!
Macho, macho man
I've got to be, a macho man
Macho, macho man
I've got to be a macho! (all right)

Macho, macho man (yeah, yeah)
I've got to be, a macho man
Macho, macho man
I've got to be a macho! All Right!

Ugh! Macho..baby!
Body, body, body wanna feel my body,
Body, body, body gonna thrill my body,
Body, body, body don'tcha stop my body,
Body, body, body it's so hot my body,

Every man ought to be a macho macho man,
To live a life of freedom, machos make a stand,
Have their own life style and ideals,
Possess the strength and confidence, life's a steal,
You can best believe that he's a macho man
He's a special person in anybody's land.

Hey! Hey! Hey, hey, hey!
Macho, macho man (macho man)
I've got to be, a macho man
Macho, macho man
I've got to be a macho! (dig the hair on my chest)

Macho, macho man (see my big thick mustache)
I've got to be, a macho man
Macho, macho man
I've got to be a macho! (Dig broad shoulders)

Macho, macho man (dig my muscles!)
I've got to be, a macho man
Macho, macho man
I've got to be a macho!

Macho, macho man
I've got to be, a macho man
Macho, macho man
I've got to be a macho! HEY!

Image hosted by Photobucket.com
..evo moj piki ovo ti je prizor pravog krsnog momka koji panjeve bukvi cupa golim rukama.. ah, ah.. nemoj slinit i dirat se sada, nije jos vrijeme... uskoro i to dolazi a do tada mos sanjat.. ko ja hehehhe Image hosted by Photobucket.com da nabavim jedan drimkecer Image hosted by Photobucket.com da ulovi te vulgarnosti ..ah joj... pa ti poglec to tjeleso tog macho mana ko nas stef heheheh.. jao kad me zgromi kad ovo procita lalala :) pusek lusnoj loptici ja se odjavljujem... danas ekipa za ocevid... najmoj propustit... odjava pusekkkkkkkk

11.01.2006. u 20:55 • 2 KomentaraPrint#

nedjelja, 08.01.2006.

živ-živ-živ ja sam živac...

...za sve moje probleme ti si krivac...
Image hosted by Photobucket.com

...evo dosao i prosao je jos jedan dan iza onog prije njega i to vrijeme leti ko divlje pucpure na zapad za vrijeme parenje...ah ah

..svijet se mijenja, tako je receno u ovoj knjizi..
... jel je danas sunce uopce izaslo?.. nemogu se sjetit...
..ali tako je receno pa isto tako mora biti..
...ha danas sam se nasmjesila svojoj situaciji i mom snu.. koji i nije bio tolko lijep... mozda ipak poucan.. to ne zvuci primamljivo, pa mora da je tako..
... inace prije se sve vrtilo u krug, i nesto me je prosvijetlilo, i odlucila sam ovu godinu skrenut iz kruga i djelovat ravno...nevolim vise krugove... zlo mi je od njih i vrti mi se.. nisam uopce vise sigurna zasto sam ih ikad voljela...ha..
...al lijepi su za vidjet.. samo iz dalekog... ili oni u zitu koje rade vanzemaljci..
Image hosted by Photobucket.com

.. i tako.. zaista... zelim zivot.. treba mi

...imam sredstva i zastitu.. al di je subjekt... mora da je izbacen iz recenice.. ili price..
...opet igra rijeci lalaal... nemoze se to opisat u dva reda koja ionako niko ne procita..
...hobotnica se je uplela i pipak se zakeljio za moje celo...
...takva je slika vizualno nestvarna..

..dok promatram svijet kroz negativ filma...

...i srest cemo se opet...
...na onoj drugoj strani...

08.01.2006. u 17:46 • 2 KomentaraPrint#

subota, 07.01.2006.

SRETAN MI VAN IZ PICE DAN :)) Image hosted by Photobucket.com

... ev juce sam ja nazalost ostarila za jos jednu godinu.. pih
..al sad ja imam svoju motornu pilu i ja sam sretna ko sam vrag :)
..eh ja da sam vi vise nebi mirno spavala lallaa
..jel ja dolazim u vase susjedstvo kad padne noc i iskocim iz grma ko brzi zec
..suljam se ko mali mis za vrijeme parenja i punog mjeseca lalla
...kaoz je postavljen i samo to tako moze funkcionirat..
.. i novcici dolaze da me opuste i to je ludo..
..jedva cekam zalazak sunca da posizim kak spada
...nigdje nema takvog stvora kao ca sam ja..
..krv se njusi u magli, dok se igram lala
..oci su zute i daju crvenu bojuuuuu lala
...ko na analizi nekoj svijet postaje ravan O_O
.. opet to .. smisao zivota

Image hosted by Photobucket.com

07.01.2006. u 16:52 • 1 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 02.01.2006.

kako je grinc ukro novu godinu Image hosted by Photobucket.com

..salalalala Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padace
te duge kise jesenje. ..salalalal i opet sam nostalgicna salalalaal

..mah nisam...ja to nikad nisam..

...evo prvo javljanje u novoj godini i to je okej.. zaista...
...eh a bilo je lusno kad sam pala na steker i odvalila stolicu i ucinila mrak i ukrala novu godinu
sad sam ponosna ko sam vrag... Image hosted by Photobucket.com
..ha jojjj neznam ca da pisem i oupce nemam rijeci, samo mi je ona tvoja lampa u glavi u tuna kak je roknula u kadu i zena sa tikovima da se jos sad smijem Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
sad je krasno vrijeme za trudit se da postanem bolji covjek i to ce mozda bit prigodna zelja da nije rijec o mojoj zelji i tako u krug.. sad sam opet napustila krasnu misao sa cvijeticima i zamjenila onom sa zubima i krokodilima... i snovi postaju sve morbidniji i to nece bit uredu.. kas sanjas sex... ah da.... nemoguce je to objasnit i zivjet... al to se sanja kad je moj krevetac bio centar vulgarnosti.. ja cu ga spalit i nabavit novi jel ta tuna i spile su ga uneredili i posijalai vulgarne snove i nocne more tamo... jaoooooooooo, jaooooooooo, sad cu morat spavat vani, tako je.. nema vise to normalno... i ti tritice vulgarna fosi jedna, samo na to mislis i to je nezdravo za to.. tako je.. hvala... savrseno je bilo da se ledena staza zaledila nije i onda smo padali i to je ludo.. zasto? yes.. no?!!??.. Image hosted by Photobucket.com
..moram istjerat vulgarne duhove Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com

..evo jedna za nas nostalgicne ipak... sa davno davnog maturalca.. a seksi jel ? hehehhe
da da.. fine mrzle mljac pive...ah ti dani
Image hosted by Photobucket.com
..sad je to opet uredu.. ja se sad odjavljujem jel pricam gluposti.. odjava..pippppp, pippppp.. bip...stop...STOP.. BIPPPP.. ODJAVA

02.01.2006. u 22:42 • 2 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis predmeta

Image hosted by Photobucket.com

nic posebno zanimljivo...ovo je posveceno tritici:)

Links

...eto neki linkovi ca su kod mene cesto u uporabi... Image hosted by Photobucket.com

cmar-net
motori
running-wild

Pictures Image hosted by Photobucket.com

me
kiss 4 tuna
group
marine and me
jele and me
I see you tuna
pukica:)
friend stef:)
koja je to koka:)
ko ce prije trepnut:)
federuco, tritica, stef:)
hrla:)
hrla, spile, maja, tomi:)

Image hosted by Photobucket.com

STAN: I want to be a woman. From now on, I want you all to call me 'Loretta'.
REG: What?!
LORETTA: It's my right as a man.
JUDITH: Well, why do you want to be Loretta, Stan?
LORETTA: I want to have babies.
REG: You want to have babies?!
LORETTA: It's every man's right to have babies if he wants them.
REG: But... you can't have babies.
LORETTA: Don't you oppress me.
REG: I'm not oppressing you, Stan. You haven't got a womb! Where's the foetus going to gestate?! You going to keep it in a box?!”

Image hosted by Photobucket.com

BEN: You lucky, lucky bastard.
BRIAN: What?
BEN: Proper little jailer's pet, aren't we?
BRIAN: What do you mean?
BEN: You must have slipped him a few shekels, eh?
BRIAN: Slipped him a few shekels? You saw him spit in my face!
BEN: Ohh! What wouldn't I give to be spat at in the face! I sometimes hang
awake at night dreaming of being spat at in the face.
BRIAN: Well, it's not exactly friendly, is it? They had me in manacles!
BEN: Manacles! Ooh oooh oh oh. My idea of heaven is to be allowed to be
put in manacles... just for a few hours. They must think the sun shines out o' your arse, sonny.
BRIAN: Oh, lay off me. I've had a hard time!
BEN: You've had a hard time?! I've been here five years! They only hung me
the right way up yesterday! So, don't you come 'rou--
BRIAN: All right. All right.
BEN: They must think you're Lord God Almighty.
BRIAN: What will they do to me?
BEN: Oh, you'll probably get away with crucifixion.
BRIAN: Crucifixion?!
BEN: Yeah, first offence.
BRIAN: Get away with crucifixion?! It's--
BEN: Best thing the Romans ever did for us.
BRIAN: What?!
BEN: Oh, yeah. If we didn't have crucifixion, this country would be in a
right bloody mess.
BRIAN: Guards!
BEN: Nail him up, I say!”