Under Jolly Roger

ponedjeljak, 27.06.2005.

BJELOGORICNO DRVO PT. 3

...sljedeceg dana, onog iza onog drugog, rano ujutro preljepi Ivek je vodio krave na pasu, sjeo je ispod predivnog bjelogoricnog drva bujene kr osnje...bilo je to stablo jabukovo...Ivek ja kao i svakog jutra sjedio tamo i svirao ajris drinking songs na frulicu i ispijal bocu ukusnog i mirisnog, opojnog i rujnog vina-Rezeka..ali nesto susne iza grma i prekine tu seosku idilu.. naime iz grma je iskocio nabildani vepar Jozek...-Dobar dan Ivek-veli Jozek

-Dobar dan postovani gospon lord Jozek- veli Ivek i nakloni se...

-Cujem da si juce pokusao silovati preljepu zlatokosu kraljevnu Baricu, znaj moj bijes je golemi i ja to nemogu vise trpiti, ustani i bori se kao musko-zagrmi Jozek i izvuce svoju sablju

..preljepi Ivek se nije dao smesti te progovori-Zar bi ubio nenaoruzana vepra kao ja, borit cu se ako je to cijena koju moram platiti da bi bio sa preljepom seksi zlatokosom kraljevnom Baricom, jer ja sam musko-

...Jozek sirom otvori oci iz kojih su sijevale mocne munje, uh kako bi mu sad odrubio glavu, ali umjesto toga on progovori blagim glasom.-Dobro preljepi macane Ivek, danas tocno u podne na glavnome trgu ima da pone ses svoj mac i da vise okoncamo tu strasnu strahotu, a sada me ispricaj ali ja moram poc jel mi se sere- i nabildani vepar Jozek zasedla svog konja i odjase u smjeru S-J. ...

27.06.2005. u 14:50 • 8 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 20.06.2005.

Bjelogoricno drvo pt. 2

Evo i tako dugo ocekivanog drugog nastavka ove predivne price:))...it ako jednoga drugog dana, ne onog prvog, nas prelijepi vepar Ivek isal je u lov u drugu susjednu sumu, i u trenutku kada je trebao odapeti strijelu u mladu kosutu za gulas, na obzorju se pojavi predivna kraljevna B arica... o kako li je samo bila lijepa i divna mislio je preljepi vapar Ivek...Barica usred mirisne cvijetne livade, kako joj se povjetarac igrao tom zlatnom kosom..ah ah...te usred tih pohotnih mastarija prelijepi Ivek pogleda prema dolje i vidi svoj crveni cvrsti pulsirajuci ud, te se prikrio iza grma i pohitao da se zadovolji...i kako je Barica posla u sumu da nabere jagoda za tortu od jagoda, vidi ona grm kako se trese i podje pogledati kaj je to a kad tamo na njeno veliko zaprepastenje ugleda predivn og Iveka sa svojim neizmjerno predivnim izanikiranim papcima kako si navlaci kozicu...Barica je bila prestravljena, pocela je vristati i odtrcala je poput tornada doma... dok se prelijepi Ivek sramio i crvenio ko sam vrag..al je duboko u sebi bio sretan jel je imal kurac od 28,5cm pa je bio ponosan...

20.06.2005. u 20:15 • 7 KomentaraPrint#

srijeda, 15.06.2005.

Bjelogoricno drvo pt.1

..ev ovako ovo je prvi nastavak erotske price o veprovima, prica je jako horni stoga pazite ljudi:))) ..mam bolesni um znam, znam:))

Image hosted by Photobucket.comJednoga prenadasve divnog dana u jednom carstvu zivio je mladi vepar po imenu Ivek. Ivek je bio neobicno lijep vepar sa dugom mekom dlakom ruzicaste boje i nadasve lijepim izmanikiranim papcima. Svi ostali veprovi su imali kratku i ostru smedju dlaku i bili su zmazani, ali ne i nas Ivek Ivek je zbog svoje neobicne ljepote cesto bio sprdnja ostalim veprovima koji su predivnog Iveka smatrali gej veprom, ali naravno Ivek to nije bio, on je volio miris pohotne pice zenskog vepra jace nego li bilo koji drugi vepar, al sudbina preljepog Iveka je bila okrutna...

Kao i svakoga dana preljepi Ivek je cesljao svoju prlijepu svilenkasto meku ruzicastu dlaku na obali jezerca i mislio na Baricu, prelijepu kraljevnu iz susjedne sume. Uh kako bi joj razmaknuo tu zlatnu kosu i zabio svoj ukruceni ud i njenu ruzicastu pohotnu i vlaznu mirisnu picu....ali naravno to su bile samo njegove puste mastarije jel se Barica palila na velikog mrcinskog crnodlakog vepra Jozeka....

...eh to bi bilo to za danas TU BI KONTINJUJED :))))

15.06.2005. u 21:41 • 8 KomentaraPrint#

utorak, 14.06.2005.

Divlja kokos ili ti pucpura

Image hosted by Photobucket.com

...evo ovdje imamo primjer kako uloviti pucpuru ili ti divlju kokos... vas zadatak je napisat recept za spravljanje jela od divlje kokosi:)))

14.06.2005. u 22:01 • 4 KomentaraPrint#

petak, 10.06.2005.

Finally that weekend

Image hosted by Photobucket.com

...eh yes, some people will use car, bus or bicycle to go out, but no, not me:) Ill use ostrich:)...
yeah I know you hate me now, because ostrich is tr00 metal vehicle:)
but I dont care.... :)...damn Ill crawl four some beer:)...

...eh al je ovaj wikend bil sjeban do bola, opet smo se zapili ko tajlandski oposumi:)) ne, ne ja moram prestat pit, jel to nije normalno....
...a bas bi mi pasala jedna fina mrzla bira:)))

10.06.2005. u 16:47 • 1 KomentaraPrint#

četvrtak, 09.06.2005.

CIRCUS

Image hosted by Photobucket.com

...ev ovako jednog ne tako davnog jutra, probudio me neki sum... ja otvorim svoje krmeljima skeljene oci i ugledam TO... sva u panici neznase jel je to zbilja il fatamorgana ja to uslikase svojim foto-aparatom... i dan danas ja gledam tu sliku i neznam koji je to vrag, mislim da je to neka vrsta dvospolnog izvanzemaljca, al nebi mogla sa sigurnoscu rec... hm...da...

09.06.2005. u 20:39 • 16 KomentaraPrint#

Image hosted by Photobucket.com

...kad je god rijec o muzici Running Wild je prvo ca mi padne na pamet, nebi tocno mogla odredit prije kolko je ta ljubav pocela, al se sjecam da sam jednom sasvim slucajno dobila neku staru kazetu od frendice (Tune:), na kojoj je pisalo Blazon Stone Image hosted by Photobucket.com i tako je to krenulo....Yarr

...dakle Running Wild je nastao 1979 u Hamburgu, a prvu postavu su cinili Rock n Rolf (vokal i gitara), Uwe Bendig (gitara), Matthias Kaufmann (bas) i Hasche (bubnjevi)...
...do sada je kroz band proslo 14 clanova (koje sad nebi bilo smisla nabrajat, jel je stvarni bilo svakakvih kombinacija:) da bi na koncu postava bila Rock n Rolf (vokal i gitara), Bernd Aufermann (gitara), Peter Pichl (bas) i Matthias Liebetruth (bubnjevi)...
...band je do sada izdao 13 albuma, a zadnji bi bio Rogues en Vogue..
...inace band prasi pravi okorjeli heavy metal tako da je moja iskrena preporuka svim ljubiteljima te glazbe:)...

09.06.2005. u 12:55 • 0 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>



  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis predmeta

Image hosted by Photobucket.com

nic posebno zanimljivo...ovo je posveceno tritici:)

Links

...eto neki linkovi ca su kod mene cesto u uporabi... Image hosted by Photobucket.com

cmar-net
motori
running-wild

Pictures Image hosted by Photobucket.com

me
kiss 4 tuna
group
marine and me
jele and me
I see you tuna
pukica:)
friend stef:)
koja je to koka:)
ko ce prije trepnut:)
federuco, tritica, stef:)
hrla:)
hrla, spile, maja, tomi:)

Image hosted by Photobucket.com

STAN: I want to be a woman. From now on, I want you all to call me 'Loretta'.
REG: What?!
LORETTA: It's my right as a man.
JUDITH: Well, why do you want to be Loretta, Stan?
LORETTA: I want to have babies.
REG: You want to have babies?!
LORETTA: It's every man's right to have babies if he wants them.
REG: But... you can't have babies.
LORETTA: Don't you oppress me.
REG: I'm not oppressing you, Stan. You haven't got a womb! Where's the foetus going to gestate?! You going to keep it in a box?!”

Image hosted by Photobucket.com

BEN: You lucky, lucky bastard.
BRIAN: What?
BEN: Proper little jailer's pet, aren't we?
BRIAN: What do you mean?
BEN: You must have slipped him a few shekels, eh?
BRIAN: Slipped him a few shekels? You saw him spit in my face!
BEN: Ohh! What wouldn't I give to be spat at in the face! I sometimes hang
awake at night dreaming of being spat at in the face.
BRIAN: Well, it's not exactly friendly, is it? They had me in manacles!
BEN: Manacles! Ooh oooh oh oh. My idea of heaven is to be allowed to be
put in manacles... just for a few hours. They must think the sun shines out o' your arse, sonny.
BRIAN: Oh, lay off me. I've had a hard time!
BEN: You've had a hard time?! I've been here five years! They only hung me
the right way up yesterday! So, don't you come 'rou--
BRIAN: All right. All right.
BEN: They must think you're Lord God Almighty.
BRIAN: What will they do to me?
BEN: Oh, you'll probably get away with crucifixion.
BRIAN: Crucifixion?!
BEN: Yeah, first offence.
BRIAN: Get away with crucifixion?! It's--
BEN: Best thing the Romans ever did for us.
BRIAN: What?!
BEN: Oh, yeah. If we didn't have crucifixion, this country would be in a
right bloody mess.
BRIAN: Guards!
BEN: Nail him up, I say!”