NEKE PJESMICE....

"...i nikad ne saznaj kako to boli kad nekoga voliš,a voliš i mrziš,i lomiš se da
izdržiš!Ostaje nada da će netko negdje htjeti shvatiti mene,moja
lutanja,maštanja,sanjanja,...i znati ih pratiti!I tko zna?Možda me jednom nađeš tamo gdje
prestajem ja,gdje počinješ ti,gdje stali smo mi,gdje su sada drugi...ali srest ćeš samo
stranca,slučajnog prolaznika i leden pogled...iako te taj stranac nekad volio više od sebe..."

Image Hosted by ImageShack.us

.........ljubav je jedina nesreća koju svaki put iznova tražimo....

Život ne treba shvaćati ozbiljno ionako se nitko živ nije izvukao iz njega...

Najlošiji ljudi često mogu dati najbolje savjete.

Po svojoj prirodi svi su ljudi jednaki i samo ih uvjeti čine drugačijim.

Nije prijatelj onaj koji žali već onaj koji pomaže.

Ako je hvala jedina molitva koju izgovaraš u životu, i to je nešto!

Da sam trebao biti drugačiji, zacijelo bi se i rodio drugačiji!

Bolje da me mrze zbog onog što jesam, nego vole zbog onog što nisam!

Reći nekome 'volim te' nije jednostavno kako se čini, pogotovo osjećaš li to duboko i iskreno!

Samo zaborav čini kraj nikad vrijeme ili kilometri. Jer pokušati nekog zaboraviti na silu znači samo ga još više voljeti!

Ljubav je kao svijeća,prije ili poslije se ugasi.

Alkohol je najveći čovjekov neprijatelj. A samo kukavice bježe od neprijatelja.

BOL NIJE VRIJEDNO ZALJEVATI SUZAMA ,JER SVE ŠTO SE ZALJEVA RASTE!

Da bi ostvarili svoje snove,prvo se trebamo probuditi...

ŽIVOT JE SAMO BOLNA IGRA.......

Image Hosted by ImageShack.us

zauzeo si posebno mjesto u mom srcu....
....mjesto gdje se počinju rađati najlijepši osjećaji....
oduvijek sam znala s riječima, ali za opisati što osjećam prema tebi
ni jedna riječ nije dovoljno jaka, dovoljno snažna...
....s ničim se ne može opisati kako mi je predivno u tvom zagrljaju...
....ponekad me strah kada razmišljam o nama...
bojim se kako ću dalje ako te izgubim...
ali borim se....
....jer znam da na rukama držim ono što je najvrijednije na svijetu....
...znam da je u srcu osjećaj koji sam dugo tražila...
i znam da ni jedan strah ne može biti jači od nas...


blago se onom tko je naucio pomiriti se s onim sto nemoze promjeniti i pustiti ono sto nemoze spasiti........

Težak je osjećaj kad imaš osjećaj da gubiš osjećaj za osjećaj....

Image Hosted by ImageShack.us

Nikada prije stvari nisu bile tako jednostavne,
sad se bojim, jer moje je da uvijek kompliciram.
Nikada mi prije običnost nije bila tako draga,
ti si to promjenio.
Srušio si sve moje predrasude,
sve ono u što sam morala vjerovati:
da prava ljubav ne postoji,
da te male stvari ne čine istinski sretnim
i da je sreća mit koji su izmislili nesretni...
Sada znam da sam bila u zabludi
jer tako je malo potrebno za sreću!
Kraj mene si, i samo to je potrebno,
samo to je bitno...
Želim te kraj sebe zauvijek,
i jedino što me čini tužnom je što ne mogu svi
u današnjem svijetu živjeti od ljubavi...

Image Hosted by ImageShack.us

PJESMICE NAPISANE SAMO ZA MENE.....KRASNE SU...

Ja sam tebe volio,a
Ti si mene ostavila
Kurvo hladnokrvna
Mrzim te samo da znaš...

I mi smo se poljubili,
Oni su nas rastavili
Vikao sam ja za tobom
Nikad te neću ostaviti

Otišla si za drugim
Mene odbacila
Kurvo hladnokrvna
Nedostaješ mi,samo da znaš

450 dana poslije
Ja još uvijek tužan
Zbog alkohola mrtav
Vrati mi se...volim te...

Image Hosted by ImageShack.us

Želim ti reći da volim
način kojima se tvoje usne smiju
Čuvam tvoju sliku nadajući da ćeš se vratiti
Ni neznam dali to ima više smisla
I ostavio sam te...
Ni sam neznam zašto...
Ne osijećaš me kraj sebe...
nikada više...
Nadam se da će najgore proći
da ćemo jednom opet zajedno disati...
Ostalo je puno ispred mene,a
malo snage za dalje...
Želim te stisnuti čvrsto i PRIMITI tvoju bol...

by:tihoo

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-08

HLADNO PIVO-SUPERMAN



Obeć'o sam ti bio brda i doline
Kad sam kleknuo pred tebe na rizol.
Rekoh, pokaži zvijezdu koju da ti skinem
S dvadeset se život činio kao švedski stol

A na nama je samo da odlučimo kamo
Sve će se drugo već nekako naći
Tvoj Superman s fudbalerkom će se
Već nekako snać

Dao bih sve te noći da,da ostanem taj čovjek u tvojim očima

Sad nas gledam u tom crno bijelom spotu
Što ga farovi auta vrte na stropu
Pokušavam u sebi posložiti stvari
Ne znam da l' im je mjesto u srcu il' glavi.

I dalje smo tu ti, ja i moj tata
Naša velika ljubav na premalo kvadrata
I dalje moja draga spava
U sobi gdje sam lijepio slike iz Brava

Dao bih sve te noći da,da ostanem taj čovjek u tvojim očima

Pun mi je kurac više praznih priča
I malog macchiata i velikih Hrvata
Večeras me pred zgradom čeka ekipa
I sutra ćemo zauvijek zalupiti vrata

Ako što krene po zlu, pitat ćeš me sigurno
Molim te, reci mi, što ti je to trebalo?
Shvati me, strah me je da tebi ne potonem
Moram znati da sam probao dati
sve te noći da,da ostanem taj čovjek u
tvojim očima

Dao sam sve te noći da,da ostanem taj čovjek u tvojim očima

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-08

HLADNO PIVO - ŠAMAR



Opet ti drhte ramena moja malena
Opet sam ti nešto kriv
Zašto skrivaš lice od masnice
Koja se i ne vidi

Ti znaš kad sam nervozan planem
Pa mi ruka poleti
Ali te moje tamne strane
Ne znače da te ne volim

Kada psovke ti se guše u suzama
I kad ti padne glupost na pamet
Ti se sjeti naših malih curica
I tko ovdje zaraduje

Pa se pitaj dal' te boli baš toliko
Moja mala glumice
Kako je meni kad te volim ovoliko
Gledati tvoje očijukanje

Kako te slijede pogledi
Kako se lijepe po tebi
A ti ih željno upijaš
Misliš da ne vidim

Kako te slijede pogledi
Kako se lijepe po tebi
Cijelim tijelom uživaš
Misliš da ne vidim

Tvoj me poljubac davi, tiho pomiče
Zatvara vrata i prozore
Tvoje suze me drže u opsadi
Stražare nervozni pogledi

Misliš da ne vidim……

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

Svakog jutra budim se za tebe..
Svake večeri molim se za tebe..
Svaki moj san si ti..
Nikad,vjeruj mi NIKAD nisam
osjetila nešto tako
kao što sad osjećam,
ovaj osjećaj ljubavi..
Volim te usprkos svemu..
Volim te takvog kakav jesi...

Kad si mlad i kad misliš i osjećaš da ćeš ti i ljudi koje voliš živjeti zauvijek...nažalost u jednoj sekundi život se može promijeniti tako da izgubiš one voljene! nemoj čekati da se to dogodi. pokaži koliko ti je stalo do nekih ljudi još dok su uz tebe!
NIKAD NIJE PRERANO REĆI: volim te

Image Hosted by ImageShack.us

... Baš svaki put kad Tebe vidim, uvijek srce zadrhti.
Kad zorom na Te pomislim, suza suzu pretopi ...

Ispila si vrč pun krvi
bosim nogama
pala si u bunar

Kako se zoveš?
LJUBAV!
Što radiš?
VOLIM!
Cijeli svijet?
NE!
Koga?
TEBE!

Hodaš mi po misli, skraćuješ mi dan, skačeš mi po srcu, pratiš me u san. Ne mogu te zaboravit', ne želim te izgubiti, jedva čekam dan kad ću te poljubiti!
yes yes yes

Linkovi

MY BOY kiss
TONKA laze
MAŠA zubo
BOBO cool
MONIKA fino
APENAC party
VEKY sretan
ĐOLEE eek
ANTONIJA naughty
MIRNAA belj
KIKA wink
AGIĆ pjeva
TEICA njami
ŠTEF-TALIJAN rofl
KUM nikola i društvo mouthwash




Image Hosted by ImageShack.us

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Image Hosted by ImageShack.us


Ako zelis idi, necu ti nista reci.Stisnucu srce, suze nece teci. Mozda bice tesko i bolece malo,a ja
glumicu hrabrost da mi do tebe nije stalo.

-nađi dečka-
-koji ti kaže da si lijepa umjesto sexy,
-koji te zove nazad kad mu prekineš,
-koji će ostati budan samo da te gleda kako spavaš,
-koji ti želi pokazati cijeli svijet kada si loše volje,
-koji te drži za ruku pred svojim prijateljima,
-čekaj onog-
-koji ti konstantno govori koliko mu je stalo do tebe i koliko je sretan što te ima.
-koji se okreće svojim prijateljima i govori:
"to je ona!"

°°sLiKiCe°°

°°IvAnA i Ja°°
Image Hosted by ImageShack.us


°°SeKe I jA°°
Image Hosted by ImageShack.us


°°MaRkO i Ja°°
Image Hosted by ImageShack.us


°°GaBi I jA°°
Image Hosted by ImageShack.us


°°pLaVuŠe°°
Image Hosted by ImageShack.us


°°KoMpAnIjA°°
Image Hosted by ImageShack.us


°°BuBi MoJ i Ja Za NoVu GoDiNu°°
Image Hosted by ImageShack.us


°°BuBiLi°°
Image Hosted by ImageShack.us


°°mMmMmMm°°
Image Hosted by ImageShack.us


°°BoBo, ReNdUlA, mArKo I jA°°
Image Hosted by ImageShack.us


°°SeKaČe I jA°°
Image Hosted by ImageShack.us


°°ApEnAc I vEkY°°
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

subota, 28.04.2007.

U MENI JESEN JE...MADA KAŽU SVI DA SAD JE PROLJEĆE...

eh....moji me i dalje živciraju.......danas sam išla kupit patikice.....joj ma krasne su...naravno da se mojima ne sviđaju...i tak...u školi jadno...s markom suuuupeeeer.....samo da možemo češće bit zajedno.......i tak...de ne znam šta da pišem...pisat ću ako budem u grad...i tak....joj danas u vlaku neki lik...kako je dosadan....stalno prolazi kraj našeg kupea i gleda unutra i smije se...i kad je napokon skupio hrabrosti otvori vrata i pita jel ga možemo sakrit od konduktera.......ajd skuži budale.....nut...i onda još onaj matković dođe....i tak....ode sad malo pospremat sobicu........bude mi ančica došla..........moram malo tračat s njom....eto ljubim vas sve....kiss
eh da:

MARKO VOLIM TE....
NAJVIŠE....
PUSICA.....:
kiss: kiss



| Komentiraj (64) | Printaj | # |

utorak, 24.04.2007.

....pustite nas da živimo kako hoćemo,jer nismo tražili,da se rodimo

aha...na nagovor moje drage majke i nakon duuuuugeee prodike....o tome kako moram učit jer ću puć godinu i taka neka sranja...ja sam se javila poduzetništvo.....i dobijem 3,3,4...ajoj..he he he....smijeh smijeh smijeh smijeh...uglavnom sve je po starom...ja i marko naravno i dalje SUPER...eee...moji znaju za marka...pa me zajebavaju.....naughty..ovi u razredu se i dalje svađaju na veliko....da...moko kad dođeš u školicu...čeka te neko neugodno iznenađenje.....no....al ja se neću petljat..iako mislim da ću ja najviše tu najebat baš zbog toga što se ne petljam....zaliven...cicko se omaco...i male mice su progledale...psssst tata ne smije znat jer će ih bang....joj...

ode sad malo na chat....,pa učit gospodarstvo..smijeh smijeh smijeh...ili povijest...rofl rofl rofl....
pa u krpe...zijev

MARKO VOLIM TE...JAKO JAKO PUNO...
PUSICA
kiss



| Komentiraj (51) | Printaj | # |

nedjelja, 22.04.2007.

NEK NEBO PROPLAČE...NEK SUNCE NE GRIJE,,AL JA NE MOGU ŽIVJETI BEZ TEBE...

Eh da....jučer sam se dosađivala al stvarno DOSAĐIVALA do jedno 5h kada su moji otišli do brda i meni i seke opet bilo dosadno smijeh i nas dvije sebi našle bicikle i za njima......aaaa iiii......do čelikovića na biciklima.....umrla sam...joj...onaj šugavi sic.....uf....e da...i pita tata odakle nam bicikli.....mi kažemo kak smo posudili....i tak seka nešt rekla kak joj treba samo gumu promjenit...a ja da je moj skroz pokvaren... i on mene pita oćemo ić kupit bicikli u ponedjeljak....ja njemu kad već ne mogu dobit motor...pa ni skuter....bit će dobar i bicikli....wink...a nazad idemo a meni radi samo prednja kočnica.....a ono strmo......piči a ne mogu bar malo zakočit...samo sam molila boga da ne naiđe auto....heh....smijeh......

i zovu seke da im mama radi noćnu.....i da dolazim spavat kod njih.....ja otišla....a one odmah s vrata spremaj se....idemo do grada...joj..meni mrak na oči.....moji ne znaju da sam bila u gradu...uf....i ajd našla ja tamo kod njih neku majicu...cipelice...i ajmo..ivana i ja smo molile boga da zakasnimo na vlak...a tonka je baš htjela u grad....a u gradu...užas...odemo u rupu..prazno...odemo do pivnice...poluprazno...bili malo tamo.....pa do are...tamo puno...al onih seljaka koji skaču i para im se srce na zino zino reci mi zino.....joj....ajd kao mi ćemo proć kroz horoskop pa do san marca....horosop zatvoren u san marcu nikog....ajd u pivnicu....tamo još uvijek poluprazno (tak je bilo cjelu večer....) bili tamo nešto sitno i u navalis.....u navalisu siso i kruno....keki,,toma,,željka....ivanu nisam vidila...i tak i tamo bilo jadno bili smo na prolazu malo malo te neko pukne,,,stane ti na nogu.joj....i sad ivana bubne idemo sjest na savu i čekat 3h....(nismo znali ni kak kući)...kad ono kova ..ivana ode s njim...a nama ostavi nekog njegovog prijatelja...lik je vojsku služio u civilu u sibinju...i djelio ili prodavo otrov za parcove..smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh..joj kak smo ga tonka i ja kajlale....jedino je to bilo zanimljivo...nakon možd pola sata....smo opet našli sisu i krunu...pa nam je palo na pamet da idemo pješke kući....i nas 4 idemo...tonka neće...i ode i taj plan....otišli sjeli na ulaz od pivnice i slušali one lagane pjesmice....još malo pa sam zaspala....zijev...kad smo išli kući...ostavili su nas kod križa jer je ivana čekala kovu....i tak ona otišla s njim...otišle i nas dvije...i kad sam došla kući idem marku poslat poruku i skužim da nema ni jednog mobitela.....i ja i tonka onak u pidžamama do križa kad ono na klupčici mobiteli...joj...i onda napokon napokon KREVET!!...UF..KAKO SAM SLATKO ZASPALA....

zaključak svega: U GRAD VIŠE BEZ MARKA NE IDEM......joj..yes

evo i par slikica:




Marko volim te najviše....smijeh
pusica.kiss



| Komentiraj (27) | Printaj | # |

nedjelja, 15.04.2007.

ŠUMI ZEKA IZ DALEKA...OBLJEVA GA ZNOJ....TRČI JADAN ŽEDAN GLADAN I UZDIŠE JOJ....

E moj zeko...baš joj......prvo...imam šugave šiške.....ajme...šta mi uradi.....blabla......kad ju ja sa onim škarama probodem....uf......očajne su....ko tetkica sam.....smijeh.....joj ..... ajd sad neš od jučer....bila je tučica...bilo je zanimljivo gledat...al jadan mali don Juan.....mouthwash.....samo je to bilo zanimljivo na brlićki......ostalo niš...tako bilo jadno........uf....više ne slavim tamo rođendan......mislim ni tuča nije bila zanimljiva....al onak.....je....rolleyes.....i tak...otišli mi do pivare....tamo bilo malo ok...zajebavali smo tončicu.....malo si je popila pa je bila smješna...party...i tak ja i marko otišli malo vanka......bilo nam je baš supić....kak neće bit kad sam s njim......wink....e da....i pazi šta si reko za onu večeru...he he....smijeh smijeh smijeh........malo sam se smrzla...nešto me slabo grije....smijeh...tako da sam danas bolesna....imam malu temperaturicu...i grlo me boji......al bit će to dobro....smijeh......sve u svemu večer je bila plodna....:ivana završila s kovom..... bobo s brigitom...(mislim da se tak zove),,,,,maija s onom plavušom.....antoniju su obljetali siso,joza,apenac...i mario...mislav s je našo neku curu...buca bio s majom......smijeh..i šećer na kraju: marko i ja smo,naravno, bili zajedno.....i tak...mislim da nisam nikog izostavila.....

i tak...pozdrav svima koji me znaju,,,čitaju ..i tak.....ma i onima koji ne...smijeh smijeh smijeh.........

ode sad..ne znam...malo prileć....(opet)....naughty

MARKO VOLIM TE.....VERI MAČ.....HE HE....
PUSICA,,,,kisskisskiss



| Komentiraj (17) | Printaj | # |

četvrtak, 12.04.2007.

MARANATA....

Evo i mene...joj....mrzim one komentare tipa ajd napiši novi post...ma napisat ću ga kad mi se bude dalo......trenutno mi se ne da pisat pa će post bit nešto kraći...(hvala Bogu)....smijeh.....h da...jučer ujutro (od 00:00 do 5:45) smo bili na petnji.....spavala sam kod seki i malo otišli do petnje.....vinko nas odvezo......i naravno da smo malo cugnuli...i tak bilo je zakon.....čak su me i zvali u kud...he he...smijehsmijeh....i tak..onda poslje podne.....ili ujutro oko 11....tata me naživciro i tak svašta....joj......i onda ja fino otišla do ane..tj do tete marice...smijeh.....smijeh.........i ja njoj rekla da smo ja i markan zajedno.....kaže ona pa znam ja to......ja blenila....a i mislila sam da nas ono nije neš izvuklo....al ajd bar malo......kaže da je bila sigurna 100% i onda kad sam joj ja sve ono napričala kaže da je bila sigurna 99%........joj....smijeh....smijeh....čula me je na radio slavoniji kad sam zvala za kartu.....pa je marka vidila neki dan kad je došo kod mene.....kaže ona mora da boli kad imaš upalu mišića...ja gledam o čemu ona...kad ona kaže ipak treba vozit bicikli do andrijevaca......smijeh smijeh smijeh............i tak dala mi je još par korisnih savjeta.....he he...e da i za alergiju me zezala.....da ste to čuli.....ana nije znala za sebe koliko se smijala.....a tek savjeti.....ajoj.....zvala me i danas na kavicu...al ne mogu...kad će mi marko doći pa idem sad prati kosu......i et....danas nije bilo niš posebno.....osim što tata svaki dan sere kako moramo uvlačit rame (nešto za pčele)...joj.....kako nas te jebene pčele uzdržavaju...aha....sad da me jedna dođe i ubode bila bi mrtva......joj....da oće,,,,.,.smijeh

samo još nešto....de nemojte se više svađat......ajde.....budite dobri...no no..neću da mi dođete na rođendan u subotu i onda se tamo pobrijete.....

e da...još jedna obavjest..: subota 14.4.-brlićka-od 9 do dugo u noć.....-piće....-dođite...

ode sad kosu prat....smijeh smijeh smijeh .....

MARKO VOLIM TE PUUUUUUUUUNOOOOOOOO.............. kiss kiss



| Komentiraj (29) | Printaj | # |

ponedjeljak, 09.04.2007.

17 MI JE GODINA JOŠ SE NISAM.......

smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh....I TAK...DAN MI JE BAŠ ONAK...NEĆU REĆI SUPER.....ODVRATAN JE...UŽAS......JOJ......ne znam zašto...baš je onak...mrzim taj dan...joj....al ajd kad me Bog neće sebi mora se živit..yes..jbg.....ajd ajd...nije baš ono toliko užasan....no....ujutro je bilo supić.....seke spavale kod mene...pa smo se ujutro zajebavale...(apenac ima novi nadimak...:GLATKI....rofl rofl) pa je onda došo čiča Luka (njihov tata) pa je moja majka otvorila vino....i vidi gle čuda....nasula je i nama...heh....kažem ja njoj de mama dosta mi je napit ćeš me...rofl rofl rofl ....ona ma smiješ sad MALO više ipak imaš 17.....rofl......pa smo išli malo žderat..njami..došli mi teta tetak i baka.....pa im je valentina (moja seka)...donela neke kape rođendanske...heh...joj kak je tetak smiješan ma i teta.......slikala sam ih...ali neću stavit slikice.......meni mob bio u džepu i ja ga stavila na stolicu i otišla neš donet iz kuhinje (svi su bili za stolom....a marko mi odzvonio.....cerek...) i ona mala kujica od sestre vidila da svijetli i ona uzela...i kaže ona pred svima zvao te ...moja ljubav...piše da te zvala moja ljubav..........joj.....viče tetak vidi male kak ona zna na mob.....joj...dobro pa sam pozadinu promjenila...smijeh...vamo tamo ajde torta.....nije mi baš neka...znala je bit i bollja.....yes....ali Marko dođi probat.....ima uvijek čokolade.....naughty...(smatraj to kao da sam podigla obrvu...)....i onda sam ja kao otišla pospremat sobičak (jer smo napravili nereda...(al nije ni bio neki red)...)....onda došla sva moguća dječurlija...u moju sobu.....i svađaju se...pa se smiju...pa idu za mnom....joj kako su me naživcirali....mad...kipila sa.....burninmad...a ne mogu ih potjerat rođendan mi je pa ono došli su mi u goste....mad.....al ajd...sad su malo prije i oni otišli...pa eto..ja na kompu....cool...

da da...jučer smo bili na koncertu...maajke...elemental...i još neki.....detaljnije o samom koncertu....OVDJE

a meni joj...ma bilo je super super super....super super super.... super super super....super super super....smijeh..........naravno bila je moja bubica i tako...upoznala sam bobu.....dečko je super....stvarno...e da bobo thanks na onim savjetima iako nisu upalili.....e da...trebam smanjit koji super....jer mi je marko bio neki tužan...neće da mi kaže šta mu je bilo ...al znam da je nešto........i to me isto danas pati.....nešto sam napravila a neće da kaže što.....možda ono s monikom?....bila je šala...i ono što sam rekla za joint...i to je bila zajebancija.....de sorry što god napravila.......

i tak ode sad malo igrat bagminton...iako sam sakata i u tom pogledu,....al vrijedi pokušavat.....

MARKO VOLIM TE JAKO PUNO......i nemoj mi više biti tužan....ok?.... kiss



| Komentiraj (33) | Printaj | # |

nedjelja, 08.04.2007.

JOJ, MUKO MOJA.....

prjeđi na drugoga.....ma de...nemam ja nekih muka...sad je sve rješeno.....wink jopy je sve sredila....aha...e muka je bila...markova mama (TETA nada) i markova teta (teta marica,marija kak je ko naučio....) znaju da marko ima curu.....i sad njih zanima koja je to....smijeh i one traže,traže...i odnekud mene izvuku....i sad one sumnjale na mene.....i meni teta marica reče kak me mora nešto pitat...(inače to je anina majka...a ančica mi je jako jako dobra prijateljica) i ajd ja njoj "bježala" 2 dana...i danas morala ja doći čestitat Uskrs..(usput sretan Uskrs) i ona dođe u sobu....sjedne kraj mene...zagrli me....nako me pogleda naughty......i kaže ona mene: jel tebi ljep moj marko....ja onak šta eek (kao iznenađena)...kaže ona...pa pitam te jel ti ljep moj marko..naughty..ja pa je..lijep dečko...yes....ona meni i jel brijete? naughty...ana mene gurne i odvali se smijat...smijeh ja opet šta? eek kaže ona pa jel brijete, furate, hodate....kak vi to kažete...?naughty ja ma neee....nono...(i onak malo dobijem rumenila u obraze)...otkud vam to... a ana se kida od smjeha....rofl,,,,kad mene teta marica malo rukom po obrazima..zaliven..i smije se...wink....ja njoj...to sam sad stavljala rumenilo..rolleyes..ana potvrdi....wink.....i dalje se kujica smije...rofl....ja njoj pa otkud vam to....ona se smije..smijeh..kaže pa eto tako..i pita me kao koja mu je cura iz andrjevaca..naughty..ja kažem on ima curu u andrijevcima??..eek..ona meni onak kao da ti ne znaš....ja pa ne...nisam čula...smijeh...i ajd dobro...ana brže skrene s teme....joj...šta bi ja bez nje....smijeh...i ajd ona (teta marica) krene van iz sobe...i zatvarajući vrata pita mene kao oću joj reć kad budem...ja njoj šta? kad budem s markom da vam kažem......smijeh...ona ma ne...kad budeš imala dečka....ja njoj pa imam ja dečka...kad evo nje nazad...opet ona kraj mene...zagrli me..nut..i odakle je...ja: iz broda..rolleyes..ona aha...wink ja pa jel niste znali? ja mislila da je vama moja mama rekla da imam dečka pa da ste zbog toga posumnjali na marka..thumbup...? ona ma neee,,,,,zujo....ajd onda ana opet neš reče da me izvuče.....wink....i ajd...ode ona...uf.....

i tak ta je muka prošla....druga došla...opet ne znam šta da obučem na koncert?? ...da,da...idemo na maajku......smijeh...i takoc...ode se sad spremat.....kissy kissy

EJ MARKO?? VOLIM TE...PUNO PUNO...kiss



| Komentiraj (0) | Printaj | # |

subota, 07.04.2007.

EVO I MENE.....da da....prvi postić.....da odmah krenem...heh.....ne znam šta da napišem....aha....jedna obavjest...Antoniji je Brzić poslo poruku....o maj Gad.....eto ....Marko je sigurno na utakmici.....a ja moram ić dvorište pomest...uffićak.....ode....

MARKANE MOJ: VOLIM TE......PUSA....



| Komentiraj (0) | Printaj | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.