< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

2008/09 (1)
2008/07 (3)
2008/06 (1)
2008/05 (2)
2008/04 (1)
2008/03 (2)
2008/02 (3)
2008/01 (4)
2007/12 (4)
2007/11 (4)
2007/10 (3)
2007/09 (2)
2007/08 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

Opis bloga

WELCOME TO THE JUNGLE!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

stara koka, masna juha....mladi slonić mala surla!! hehe




Čupi
Ana
Sanja
Cvitak
Monita
Bitch
Melita
Josipa
Valida
Njokica
Dariah
xELLAx
Matea
Dživa
Zoyich
Sara
Kefo i ekipa
Bela
Tone
Petra
Hoopz
Drc
Lea
Laura


SLIKICE:smokinsmokin



people always leave - a jebiga odlaze....ali se i vratedead



oh da!! sve je to dio našeg životacerekcerek




want to buy me? oh jea!!



this is me!! hi! sve je moguće!! rolleyesdeaddead




error!!


O MENI!!!thumbupthumbupbeljbeljsmokin

Ime: Josipa
Nadimak: JOJA najviše...onda Tweety tako me samo Laura može zvati jer ona to tako slatko kaže kisskisswinkwink... Jojo...tako su me u 8. razredu zvali a ljudovi koji me znaju još od prije za njih Jopi
Rođenje: 30.3.
Grad: Karlovac - ah ah moj gradić
Naj lokal - ovisi s kim sam...deaddead
e-mail: tweety030@gmail.com i crazy_tweety030@hotmail.com
Škola: opća gimnazija
Razred: prvi
Zanimanja: idem na dramski studio, plesala sam trbušni...sad ću ić valjda na hip-hop ili nešto drugopjevapjeva


VOLIM:
- crtati po zamagljenom prozoru


- ljeti ležati na travi i gledati zvijezde


- sjediti na suncu


- pušiti cigaretu uz kavu ali samo ponekad...


- šarene boje...i haljine


- igračke dobivene od meni dragih ljudi


- se osjećati slobodno


- nositi svoje sunčane naočale


- ljubljenje na kiši


- jesti raznorazne kolačiće


- žvakačom puhati velike balone!!


- zezanciju na dramskoj

- kada sam sjebana i onda upalim istočnu muziku i plešem sa svojim zvončićimaroflrofl

- tamno ljubičastu boju; kombinaciju bijelih i ljubičastih tulipana! naughtynaughty

i puno toga još volim...

NE VOLIM:
- kada pada kiša i puše bura
- kada je užasno zima
- kada je prevruće
- kada mi se voljena osoba ne javlja
- kada sam doma
- kada imam mengu
- kada sam u dilemi
- kada na dan koncerta mog najdražeg banda pada kiša
- kada mi se netko bahati bez razloga
- kada je netko užasno dvoličan
- kada netko kritizira ono što ja slušam; mislim ja poštujem to što ti slušaš...pobogu onda možeš i ti moj odabir
- neslobodu
- kada nemam svoje sunčane naočale dok sije sunce
- nepravdu

dosta toga ne volim....




JJudicial
OOverwhelming
SSensual
IInspirational
PPeaceful
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




NEĆEMO NOĆAS DOOOMA, NEĆEMO DO ZORE!!!!

UUUU Pepa moja...ovo je bio najloooođi rođendan ove godine.....
tvoj i Monin...a joooj
ali ono....24 sata sam budna....
lol nas troje do 6 i 15 bili vani
ijoooo
e
Pepa ljubim te u lijevo oko....
na rođendanu u kampu bilo čist solidno....
a kasnije loodnica...
meni stara nije dala da prespavam ''kod Pepe'' i
sad
ja pametna...uzela drugu deku i stavila ispod pokrivača
kao fol da sam to ja...i kao glavu stavim medeka koji je
3 puta manji od moje glave
lol
i sad treba izać van...
ja taman otključavam vrata kad meni Mona i Prle kucaju na prozor
pa jebemti život....i tako....
uglavnom
MISSION COMPLETED!!!!


06:29 - Komentari (1)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.