subota, 10.02.2007.

Moj razred:

Moj vam se razred sastoji od 27 stvorenja. Nažalost jako malo ih ima blog.Ako želiti vidjeti nečiji njihov blog samo kliknite na ime i ako imaju blog on će se otvoriti.Neznam o svima baš sve tak da me nemojte ubiti ako nekaj napišem krivo.
Moj razred vam se razred sastoji od:

1.MATIJA BIŠKUP-Cool dečko ali malo naporan.Ponekad je predobar (rijetkost), a ponekadd tj. uvijek problematičan.Sluša Rammstein i Slipknot.

2.KARLA ČEŠNJAJ:-Super frendica koja mi je nekaj u rodu( to nisam znal sve do 5.razreda).Uvijek je zabavna i sluša RED HOT Chilli Pepperse.

3.IVANA DAMJANIĆ:-No comment.Sve super sve 5.Sluša Black Eyde Peas.Voli Domovića (ima ih dva i isti su tak da neznam koji,postoje Matija I Filip).

4.IVONA FIRŠT:-Great. Sluša isto Black Eyde Peas i Pussycat dolls.Zna se zezati i super je.

5.HELENA GOLUBIć:-Razredna mažuretkinja.Kao što ste skužili ide na mažoretkinje i to joj jako dobro ide.SAMO NAPRIJED!

6.MATIJA HERGOTIĆ:-Dobar dečko.Ponekad malo dosadan (ali rijetko,jako rijetko). Super je i sluša Panteru i Linking Park.

7.MAJA JURENEC:-Pjesnikinja i književnica. Zna pomoći kad najviše zatreba i uvjek će rado pomoći.

8.MATEO KOREN:-Zakon frend. Voli se tući kad zatreba. mislim da trenira nogać i sluša narodnjake.

9.JELENA LUKAČ:-Trenira streljavštvo i sluša System of a Down. Na njenom blogu ćete ju bolje upoznati.

10.SONJA MARTINUŠ:-Frendica i pol. Zakon.Neznam kak da ju nahvalim.Sluša Black Eyde Peas.
Voli drugog domoviča.

11.GORAN MRAZOVAC:-Dobar dječak. Sluša pravu muziku.To je AC/DC,Iron Maiden,Guns ´N´Roses.

12.HRVOJE ORMANEC:-Najbolji frend u razredu.Zna čuvati tajnu.Zna saslušati tuđe probleme i super je u nogometu. The simpel the best.

13.SLAĐANA ORŠOŠ:-Cool cura. Sluša The Kutels.

14.CLAUDIA PATRČEVIĆ:-Maca. Sluša Black Eyde Peas.Rođena u Njemačkoj. Zna se našaliti i nasmijati.

15.JA (IVAN PIŠPEK):-O meni valjda znate više sve.

16.IVAN POSNJAK:-Malen kao lakat.Malčice je djetinjast al to je prolazno

17.HRVOJE PUHAČ:- Nogometaš.Sluša narodnjake a tvrdi da sluša Rock.Ponekad se zna preseravati ali rijetko.Inače je super zabavan,dobar,darežljiv.

18.IVKA SARATLIJA:-Precednica razreda.Jako pametna.Zna se šaliti i super je.

19.SRBIŠ IVAN:-Biciklist.Zna sve o biciklima.Voli Tonku(bar tak izgleda)

20.IVANA SRBIŠ:-cura je zwerrr.Zgodna,Pametna,zgodna i uvijek za akciju.

21.ŠESTANJ DENIS:-Posnjak 2,samo malo pametniji i malo puno više usporeniji.Sluša narodnjake i mislim da je dvospolac.

22.STELA ŠIMUNIĆ:-Tuće sve koga stigne.

23.NIKOLA ŠIMUNKO:-Computer wizard.Zakon frend . Kraj njega nemreš biti tužan ili žalostan.

24.MIRELAŠTRAGELJ:-Zakon,zwerr,super.Najbolja mi je frendica i super je. Zna čuvati tajnu i zwer je.

25.MARKO VRBEK:-Dečko koji voli igrati mobitel i zezati nastavnike. Inače je zakon.

26.ANTONIJA VUJČIĆ:-Zakon na njezinom blogu saznajte više o njoj. Ona je super i zwer kad treba nekome pomoći tu je.

27.LUKA VUGRINEC:-Voli jesti to sigurno jer se vidi po njemu.Inače je dobar frend i uvjek pomaže.



To bi bilo to.AKo imate pitanja.Pitajte u komentarima.Za ovo želim jako puno komentara jer sam se jako puno mučil.

- 16:42 - komentari (2) - print - Moj razred: -