Meaning of Life

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari ili bez njih, to je pitanje.

Opis bloga 
Moj blog nema neku višu svrhu. Njegova primarna svrha jest da se ja malo maknem od učenja, jer mi se već počelo mutit u glavi...

Savjet dana 
Ljudi slušajte Dire Straits!

Treba izlaziti dok smo još mladi!

 Linkovi
Sredstvo izražavanja
Drugo sredstvo izražavanja
Informiraj se
Sve što je potrebno jednom internautu

 Mala zrnca mudrosti
Slušaj svoje srce. Ono sve zna!

Bolje biti pijan nego star!

Čovječe, pazi da ne ideš malen ispod zvijezda!

Sve što ti se dogodi jednom, može se više nikad ne ponoviti. Ali sve što se dogodi dva puta, dogodit će se sigurno i treći put.

 19.05.2004., srijeda

Neplanirani izlazak

°                                                                                                               0               ° ...nekoliko sati kasnije. Poslije tri Bavarije i pregledane utakmice finala uefe misli su mi puno bistrije. U birtiji, u kojoj nisam bio već pa ime nekih dvije godine, nema ništa novo, osim nekih novih lica. Odjednom mi dan i nije više tako dosadan. Na kraju je ispalo sasvim dobro. Već sam i prije primijetio da su neplanirani izlasci u pravilu i najbolji izlasci. Možda i zbog toga što si u strci i zbrci pa ti se poveča adrenalin, a onda ako još i popiješ... i eto ti ga. Sviđaju mi se takvi izlasci s dečkima. Mada nema tu nekih uzvišenih tema, sve se svodi na nogomet, kladionice i žene, ali treba katkad i s mozgom na pašu. A sad mirne duše i s laganom vrtoglavicom mogu u krpe!
- 22:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #