Meaning of Life

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari ili bez njih, to je pitanje.

Opis bloga 
Moj blog nema neku višu svrhu. Njegova primarna svrha jest da se ja malo maknem od učenja, jer mi se već počelo mutit u glavi...

Savjet dana 
Ljudi slušajte Dire Straits!

Treba izlaziti dok smo još mladi!

 Linkovi
Sredstvo izražavanja
Drugo sredstvo izražavanja
Informiraj se
Sve što je potrebno jednom internautu

 Mala zrnca mudrosti
Slušaj svoje srce. Ono sve zna!

Bolje biti pijan nego star!

Čovječe, pazi da ne ideš malen ispod zvijezda!

Sve što ti se dogodi jednom, može se više nikad ne ponoviti. Ali sve što se dogodi dva puta, dogodit će se sigurno i treći put.

 19.05.2004., srijeda

Dosadan dan

Danas me stalno neka fjaka fata... Cijeli dan mi je nekako usporen, trom, moglo bi se reći dosadan. Dosađujem se cijeli dan, to je to! A dan je savršen za dosađivanje. Vani sunčano, ma super. Tako mi je cijeli dan prošao a da nisam ništa smisleno napravio. Danas nisam učio, zbog savršenstva dana uzeo sam odmor. Ionako imam još mjesec dana do roka, a mislim da sam spreman, no ponavljanja nikad dosta. A i učenje mi već pomalo ide na živce. Prije me je nekako ispunjavala činjenica da svakim danom znaš nešto više, ali sada mi više to nije tako važno. Sada me viže zanimaju neke stvari koje nemaju veze sa faksom, valjda je to tako kad se približavaš kraju... Pa se tako uhvatim za vrijeme učenja da razmišljam o nekoj knjizi koju sam pročitao, a koja nema blage veze sa faksom.
Evo u mojem razmišljanju me prekinuo frend s pozivom na piće. Pa se vidimo poslije nekoliko piva, ili nečeg sličnog...
- 20:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #