JOHN LJETUJE KOD NAS

srijeda, 30.08.2006.

John Thomas

John ThomasJohn Thomas je rođen u Fort Worthu (Texas) 1950. godine. Budala se odselila iz Texasa da bi otišo pizdit po Los Angelesu (koji mu je kurac to trebalo?) i tak si je zajebo život 100%. Za slučaj da ne znate o kom se radi John vam svira trubu i čak vam je to i studirao jer oni glupi Ameri imaju predmet koji se zove jazz studies. Znači John je studirao u Texasu i ja bih rekla najvjerojatnije zato kaj ga je stari na to prisilio, jer on vam je isto bio neki trubač, al John to ne hoće priznat. Dobro, znam da vi obični ljudovi baš ne slušate jazz al za slučaj da se ipak natrefi neko ko nešto zna o tome John vam je puho u trubu s nekim jako poznatim sviračima: Count Basie, Chick Corea, Woody Herman, Louie Bellson, Bob Florence, Mike Barone, Don Ellis, Toshiko Akioshi, Matt Cattingub, BB King, Ray Charles, Bill Holman, Ella Fitzgerald, Frank Sinatra, Lionel Hampton, Sammy Davis Jr., Nancy Wilson, Stevie Wonder, Joe Williams, The Great American Jazz Orchestra, Gerald Wilson, Cheryl Crow, George Duke, Dionne Warwick, David Sanborn, The Smithsonian Jazz Orchestra, Bobby Caldwell, Burt Bacharach, Elvis Costello... I onda je Johnu dopizdilo pa je reko evo ovako: «Šta ću ja sebi tu jebavat mater s tim svojim starim i ostalim pizdarijama, pa neću valjda tu u Texasu cijeli život natjeravat krave!» E, al se zajebo. Spakiro John kofere i otišo u Los Angeles. Sad John kakav je uporan i htio se izborit za neki kurac u životu on je htio i tamo još studirat al nije imo para pa je moro šljakat ko konj. Evo šta nam je John jednom prilikom o tome ispričo: « Svaki glazbenik tu i tamo mora svirati u nekom groznom bendu. Najgora mi je gaža bila u jednom malom kazalištu u Los Angelesu gdje sam svirao lošu glazbu s lošim glazbenicima u groznim uvjetima.» E, jadan naš John. Al evo kaže mi neko da smo mi još jadniji od njega jer on tu samo ljetuje, a mi živimo. Ajde dobro. Uglavnom John završio fakultet i mislio si, alaj brate šta će sad da mi dobro bude u životu. Osto John živit u Los Angelesu i nakon nekog vremena vidio da pare idu, al idu boga mi ko da ih nikad nije ni bilo. I šta će sad naš John napravit? Vrijedan kakav je došo on na ideju da nemaju Ameri zabadava taj jazz studies, i tako John otišo u profisore i do dana današnjega još uvijek šljaka ko profisor na University Of Southern California Thornton School Of Music. I sad si vi mislite, pa šta je tu tak čudno? Amer ko Amer, neće ga ni grom. A vidite, čovjek živi u Los Angelesu a LJETUJE KOD NAS. Da, ljetuje u H-R-V-A-T-S-K-O-J!!!!!! I to ne bilo gdi. U GROŽNJANU!

- 12:44 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Mi smo dvije frendice iz najgore selendre kojima je dosadno pa se čudimo ko pura dreku kaj John ljetuje kod nas al nemojte nas prijavit da nas ne uhapse jer mi Johna jako volimo.
    Pišite nam na johndonthomas@yahoo.com. A i ako hoćete doznat nešto više o Johnu odite slobodno na njegovu stranicu www.leadtrumpet.org. Finu zabavu vam želimo!

Linkovi