pocela je sk..
{27.04.2006.}

.... a s njom i komedije! v tork smo malo v parku pili jer ritter mel rodendana i tak mi pomalem pijemo dok se ne dojebal jen smetlar MISTER CIGO i onda nam sere i govori kak se po gradu napijuvlem i vnistuvlemo parka a mi pa se zajebavlemo "MATE KAJ STAREGA ZELEZA" drugi den sam si kupil novine i kaj mislite ko je nutri MISTER CIGO poglednite str. 3 jedva je zisel v sliku .................. a one penzijonere bumo zatukli koji po novinaj pisejo
DA TREBA ZAPRTI SE KAFICE KOJI MALOLJETNIMA PRODAJU ALKOHOLNA PICA
I DA TREBA ZABRANITI "CUGU NA OTVORENOM" NPR. U PARKU

al mi se nedamo nit od alkica nit iz parka "JEL TAK"


sreda je bila zakon meli smo 5 sati pa smo bili v amfore smo se malo zajebavali dosal sam malo pijan dimo pa sam se pospravil v 8 telku gledat i onda me v 15 do 9 nazove marko nek se spravim da ima prevoza v rotor na plasnjak i da je za 5 min pred mojom hizom ja kak ja nesam ka nebi isal tak sam se fletno spravil i mi napotu v rotor bilo je zakon piva je tekla a hostese su bile prva liga al sam jednu pocel malo podjebavati pa se rasrdila i disla, a kaj je najlepse balog je slavil kaj vise ne mora nositi kacigu na biciklu znaci 16. rockasa to bi bilo se od mene za jedno vreme.......... ajd ca!!



četvrtak| Komentiraj [25]| Print| ##

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.