ey.. konacno sam jen dan trezen
{20.04.2006.}

eyyy.......... Kak ste se proveli na vuzmenki?!? ja sam ju nazalost propustil al ne bitno na krstitkaj je tak bilo zakon!!! festali smo bole nego nekoji( bar si procitajte na blogu od nine) TAK TI TREBA!!!! napisal bi vam kaj se bilo al se posle 2 zmislim samo jedne zgodne kineskinje koja je znala sam deutsch tak da nist stoga a v nedelju sam bil v sampionu na koncertu od kalembera bilo je dobro i dosta ljudi ga bilo nekoji su se malo prevec spili! pa su onda ljude koli sebe povlevali ka ne? Maja! pozdrav sladani i sladankijo! pogledni se na str. od sampiona! " lepa fotka"!!! neznam kaj da vam dale pisem dani mi prolaze brzo a i da nema skole neznam kaj bi delal!!! ajd zdrawo!.....wave


Zdravko Čolić - ti si mi u krvi

Pogledom me miluješ, k'o da me dodiruješ,
i svaki put kao da je prvi.
Ja stalno mislim prestaće, iz cista mira nestaće,
al požuda ne prestaje, ti si mi u krvi.
Toliko dugih godina, uzimanja, davanja,
ostajem posljednji i prvi.
Zbog tebe sanjam Cigane i smišljam slatke prevare,
al' đavo se ne predaje, ti si mi u krvi.

Ref)Ako te odvedu Cigani čergari,
ili te ukradu strasni haremski čuvari,
ako te odvedu, ja ću da poludim,
bez tebe ne umijem vise jutrom da se budim.

Ako te odvedu, sve će da se sruši,
pamti me ko prijatelja, čuvaj me u dusi,
I onda, kad misliš da je prekasno
za snove, za sve...

Toliko dugih godina, uzimanja, davanja,
ostajem posljednji i prvi.
Zbog tebe sanjam Cigane i smišljam slatke prevare,
al' đavo se ne predaje, ti si mi u krvi.

Ref)Ako te odvedu Cigani čergari,
ili te ukradu strasni haremski čuvari,
ako te odvedu, ja ću da poludim,
bez tebe ne umijem vise jutrom da se budim.

Jer ako te odvedu, sve će da se sruši,
pamti me ko prijatelja, čuvaj me u dusi,
I onda, kad misliš da je prekasno
za snove, za sve...
četvrtak| Komentiraj [16]| Print| ##

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.