04.09.2006. / ponedjeljak

Evo mene i novog posta(napokon...hehe=).
Svasta se desilo ovih "par dana" sta nisam pisao.
Bio sam na festama, radio sranja(nema novosti),
pocela skolaburninmadheadbangmadpuknucu....
Desilo se jos toga ali mi se neda sve pisat.
Prva festa je bila u Funtani. Bilo je boooring,
kao i uvijek... Doma sam dosao u 24:00.
Za malo vise od pet dana Je bila u Precu.
Vec bolje nego Funtana...ali opet booring.
U petak je bilo bolje nego u subotu.
Oko 24:00 je poceo pljusaksmijeh.
Kuci sam dosao kao da sam pao u more,
zato je i bilo ludo...hehethumbup.
U subotu nikog nisam vidio iz razreda ni nista.
I isto je bilo dosadno(da ne kazem svaki put booooring
hehe =).
U Taru je bilo najboljeyes. Mislim nije bilo nista
posebno, ali bar smo se zajebavali.
Ja kazem bratu da mi kupi nes za pit i on mi donese
nesto skifo. Trebalo je bit amaro-cola, ali samo cola
je bila unutra. Mozda su bile 2 kapljice amara.
Malo smo zajebavali ljude po taru i tako...
Mislim i ta festa je bila booooooring ali bar najbolja
od ovih 3.
Danas je pocela skolanamcornamcor.
Nazalost i ovo ljeto je zavrsilo...no
Sutra odmah 6 satinononamcornonamcor...
Prije smo skolu samo zvali muciliste,ali sad je tek postala...
Nitko nebi rekao da je ono skola. Cijelu skolu su
zaogradili s ogradom i nemozes izac.lud
Nadam se da ce za vrijeme odmora bit otvoreno...
Danas je bilo otvoreno. Nadam se da ce pustit otvoreno.
Uzas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I da ljudi mozda izbrisem blog... Neda mi se vise
pisat... ali mozda se i vratim... Ma valda cu napisat jos
koji post pa cu ga izbrisat... ako mi se bude dalo
cu vam napisat jos koji postek hehe...
Ako vam se da komentirajte....
Pozdrav svima koji citaju i koji mi ostavljaju komentare...
a naravno...i ostalim blogerima...
Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

- 21:51 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.