20.08.2006. / nedjelja

....Evo mene i danas.
Prosli post nista komentara...hehe....
To je normalno kad je bio post od dva reda.
evo danas cu stavljati malo smailove.cool
I neka bude druga boja teksta.
Malo za promijenu da ne bude svaki put isto.wink
Uff!! Boli me glava...pitate se zasto? zato jer sam
sluceno udrio glavom u zidlud.
Gledao sam iza i zabio se u zid....
Ma znam da sam dosadanzijevzijevzijev,
ali moram nesto radit.
Nesmijem van nesmijem nigdje, pa mi je jedini
spas za ubit dosadu nesto radit na kompu...
Nista se nije desilo. Cijeli dan sam trazio nove blogove
i nasao sam zanimljive koji nemaju niti jedan komentar.
Jedan je nesto o automobilima. Lik svaki dan pise.
Ako ga zelite posijetit kliknite ovdije.
Jedan blog je o nekim mafijasima KLIK.
I jos jedan su neke vijesti i novosti KLIKNI OVDIJE.
I tako meni prolaze dani. Ja to nemogu pa govorim
vama: uzivajte.
Pozzzzzzzzzzzzzz....smokinpartynjamismijeh

- 12:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.