06.08.2006. / nedjelja

Evo mene opet.
Neznam koji naslov da stavim pa ga nemam.
Evo ja sam vam po cijele dane na msn-u i na chatu.
Samo se zajebavam.
Nemam sta za radit pa sam na kompu.
Napokon sam ozdravio.
Uglavnom dosadno.
Na more mi se neda ic pa sam doma.
I tako vam je to, ziva dosada.
Ovaj blog neka posijete svi koji navijaju za rijeku
I naravno ako posijetite pustite i koji komentar.
I tako ja prolazim dane.
Svaka vam cast.
Oborili ste jos jedan rekord.
Cak 134 komentara.
Naravno sve zato jer postoji Armada Girl.
Hehe =).
I da jos jedna stvar kad posijetite moj blog pustite koji komentarcic(ovo vrijedi
za sve osim za Armadu Girl ona je napravila svoje hehe =)
I bo nista novoga nema.
Ako se sta desi ja cu vam se javit.
Mislio sam da cu ga izbrisat jer mi se nije dalo pisat za samo jednu
citateljicu tj. za nju posijetite je(ovo je naredjenje).
Ali ga necu izbrisat.
Vec kad imam tako puno citatelja i tako puno komentara neka ostane.
Nemojte se cudit ako nesto krivo napisem zato jer mi se spava.
I dosta za danas, neda mi se vise pisat.
Ajde pustite koji komentarcic(nemorate obarati rekorde).
Hehe =).
Pozz...........................................................................................

- 22:46 - Komentari (72) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.