03.08.2006. / četvrtak

Sta ja znam koji naslov da stavim.
Tako da ce mi ovaj post bit bez naslova.
Ma nista se nije desilo ovaj dan.
I da ovaj post ce bit i kratak a ne samo bez naslova.
Ma sta ja znam.
E da ovog puta ste oborili rekord.
Cak 13 komentara svaka vam cast.
Dobro bila bi samo tri kom. da nije bilo Armade Girl.
Tnx na komentarima Armada Girl.
Da nije bilo tebe nebi imao 103 komentara tj. 102 jer ja sam si
sam pustio komentar, nego bi imao samo 2.
Dajte citatelji dragi ako vec posijetite ovaj blog, i ako ste u prolazu
bar mi pustite koji komentar.
Da znam rekao sam da necu vise pisat ali sad sam bolestan pa moram
nesto radit.
I tako da ubijem dosadu moram pisat post.
Mozda ako oborite jos jedan rekord cu vam i dalje pisat.
Kad budu dosadni dani cu vam najvise pisat ili kad pocme skola.
Tad se bar nes desava a sad nista svaki dan na more i to je to.
Mislim ja niti to ne radim kad nesmijem jos par dana niti van niti
na more nigdje.
Odlucit cu se jos za blog neznam vidjet cu pa cu vam javit.
Ovdije u porecu je neko ludo vrijeme malo pada kisa malo
Je sunce i tako.
Sad nema niti kise niti sunca(hehe).
Evo pocela je vecernja (r) pa idem.
Mislim dosadna je ali nema veze.
Pustite jos koji komentarcic.
PPPPPPPPPPOOOOZZZ...

- 19:57 - Komentari (134) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.