pronalazak sebe u koordinatama kozmičke konfuzije

nedjelja, 18.03.2007.

PROFESIONALNA RAZBIJAČINA vol1
Evo pišem blog,dalke fizički sam stabilan,psihički nisam. Sinoć sam se ubio ko kreten. Cijeli dan sam pio pivo,stalno sam bio u gostima tako da sam bio zuja već kad sam krenuo vu grad,tj. u osječku na rođendan. Mislio sam da če tam bit crnjak no kad sam došao vidjeo sam NJU, svoju ljubav, bila je tako lijepa, diskretna, zavodljiva, brineta, došla je skroz iz Siska da ju zagrlim-moja omiljena boca pelinkovca. Doduše nije bilo Zvečevo, već Segestica ali nisam bio nezahvalan več sam kulturno navalio. Dolje je bilo dobro a ja sam se ubio totalno. E sad je trebalo smislit kako od osječke do malog pariza gdje je bio drugi rođendan. Trčati, zvati taxi i pljunit paru koja se može popit ili na primjer,karikiram, zaustavit i lijepo zamolit pizzaguy-a da nas odbaci,ili bolje rečeno dostavi:) Dobro vuće pikanto samo što umjesto zadnje klupe ima ploču za hranu pa je lubsi nažuljo dupe. Došli mi tako do pariza na taj hauser party i bilo bi dobro da se meni nije upadalo. Uglavnom tu mi se gubi jebena sekvenca i onda se slijedećeg sjećam đurinog mosta i pjevanja Bogdana na istom na putu u grad. Bio sam u pivnici-ništa se ne sijećam.danas mi neka šalje poruku kako smo mi pričali-ideeešš. Može mi tako neko reči da sam pio s F.Massom al da ga jebeš,ne-sje-ćam-se-nić. UGLVNM (internacionalna skračenica za uglavnom) bio sam na još na par mjesta, a sjećanje mi se vraća u cezar. Samo za usporedbu kolko sam bio zgažen:1.da mi je bilo dobro unatoč što ne volim tu vrstu umjetnosti,akhm. između ostalog mislim da je to ipak bilo zbog ljudi koji su mi bili dragi i veseli u mojim pijanim zeljenim ko-kliker-sjajnim očima. čak sam vidio i Marića nakon više od 6-7 godina.
2. Nisam znao da Prcko ima brata pa bih se pozdravljo s obojicom (u potpuno razlicitm majicama-crno-bijelo) i mislio da je sve to prcko i njegov hologram,ili sam mislio da mi je neko roknio lsd ili neki opijat u piće,pa su mi se boje mjenjale.
Al kolko god je zgažen bijah u 3.50 počela je FORMULA pa sam išo ča gledat. gledao sam dakako samo prvih 10 krugova. A zašto bi i dalje kad je Kimi zakon i nisam ni sumnjao da neće dobit.

Eto bila je to jebena subota,ulazi mi među najboljih 35 izlazaka. Hvala svim koji su me pridržali kad sam krenuo upast,pelinkovcu kao najpsihoaktivnoj supstanci te naravno Kimiju što mi je uljepšao nedljeljno trežnjenje. a posebne zahvale mom organizmu što podnosi volku budalu. Bože zdravlja.


18.03.2007. u 23:09 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog za genijalce,mudre,suvisle,
razborite,elokventne i one koji to nisu

Slike

4.E,nas četvorica

3 konja u Italiji

HRV-BRA juky-ala-jkb-bule

DA ZNAM KOLKA SE BAGRA KOTI U MOJOJ BAŠĆI

Free Website Counters
Get a Free Website Counters

Linkovi

blog ha er
VALENCIA C. de F.
SS LAZIO
MOJ HOMEPAGE

PRO CIGAN BLOGOVI

GRABONSEN
Mala Maja