pronalazak sebe u koordinatama kozmičke konfuzije

srijeda, 14.03.2007.

Problem na nacionalnoj razini-KARLOVAČKA PIVOVARA

Dakle,ovo je moje krštenje u blogu i sad kao ja trebam rec nešto kao:"bok ljudi" ali ne budem.prvo za citatelje ovog bloga samo da kazem da me jebe SPACE pa da nerazumljive rijeći probaju prvo razložiti na djelove.(npr: tvojamama =tvoja mama). dosta uvoda ajmo na temu.

LJUDI ZATVORENA JE KARLOVAČKA PIVOVARA
...kulturna,obrazovna,zabavna,živežna,iskonska a nadasve korisna INSTITUCIJA. Njena uloga u društvu je gotovo nemjerljiva da se mjeri u hektolitrima. Dakle,svako muško pije pivo (a i pokoje žensko),tj.kod nas u Hrvatskoj to se ne PIJE da se ubije nego eto tako. Kao Švabe neke pivopije,oni piju prije tekme a mi prije vozačkog!! Nego spomenimo i najbitniji produkt te INSTITUCIJE-KARLOVAČKO PIVO bogato aromom, iznimnog okusa i lijepe pjene. okrunjeno svjetskom zlatnom medaljom lani!!!(u kategoriji piva do vol5.5%). to pivo vrijedi hvale. to je ujedno i hrvatski najkvalitetniji proizvod (svako poštovanje linoladi,čokolinu,croati i zvijezda majonezi). No tko li MONSTRUOZAN može zatvoriti INSTITUCIJU.!!!
ZNA SE-HDZ!!! jebo ja ozujsko. Nego bojim se ja da nemaju dosta zaliha u trgovinama,jerbo onda život nema smisao. a za pedere koji se podsmjehuju jel piju "BIRRA STRANIERI",nek se prestanu smješkat jerbo se u INSTITUCIJI proizv.i puni HEINEKEN (0,5L;0,65L,Q-PACK)!!!!! a ustvari pederi piju 0.25 (koje se uvozi) pa nemaju poblema. (o.a.jesu me zajebali). dakle problem je sljedeći: dolazi lijepo vrijeme.zapravo nije ni bilo ružnog,poćinju roštiljade,zabave, šetnjice i sjedenje na špici a neće biti VODE-aka-PIVA. Nacija će biti u kurcu,ljudi bez volje,ružne bez decka,birtije bez pisme,utakmice bez draži,serije bez draži,filmovi bez draži.... no tako je to u državi Hrvatskoj. Ljudi piju pivo od 1854 i onda neki kreten popije otpad iz potočka uz izmetnu cijev industrije i padne u komu.koji lik bokte. nego ostaje nam moliti se Bogu da se INSTITUCIJA što prije otvori i piti "PUSTI PRIČE-UZMI PIVO. GLAVAŠ PIVO!!!" i presjeci ga pelinom za šmek. laku noć narode.

14.03.2007. u 23:38 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog za genijalce,mudre,suvisle,
razborite,elokventne i one koji to nisu

Slike

4.E,nas četvorica

3 konja u Italiji

HRV-BRA juky-ala-jkb-bule

DA ZNAM KOLKA SE BAGRA KOTI U MOJOJ BAŠĆI

Free Website Counters
Get a Free Website Counters

Linkovi

blog ha er
VALENCIA C. de F.
SS LAZIO
MOJ HOMEPAGE

PRO CIGAN BLOGOVI

GRABONSEN
Mala Maja