30.06.2007., subota

Osjećam


Osjećam da bih mogao,
Kada bih snage smogao,
Pomiješati svoje snove s tvojima,
Smatrati ih mojima,
I da mi ne bi bilo žao.

Osjećam da bih mogao umrijeti,
Putujući s tobom,
Kada bih sve riješio sa sobom,
Čitajući tvoje ime,
Slažući stihove i rime,
Slušati te kao muziku umilnu,
I naći zadovoljstvo u svemu.

Osjećam ljubav koja me ispunjava,
Koja me uzdiže i nadopunjava,
Koja me ne pretvara u roba navika,
Stara i dosadna ograničenja,
S rutinom koja se ne mijenja,
Koja ne uništava moja htijenja.

Osjećam da bih mogao odjenuti novu boju,
Koju bih smatrao kao svoju,
Ne bježati od strasti,
Emocija koje mi se vide u očima,
Što ne spavam noćima.

Osjećam da mi se život mijenja,
I da se odričem svoje nesigurnosti,
Zbog svoje sigurnosti,
I da idem za svojim snovima.

Osjećam da neću dozvoliti,
Prvi put u životu,
Ne na svoju sramotu,
Pobjeći od tebe bježeći od sebe.

Što mogu izgubiti a ne dobiti?
Prijateljstvo, ljubav,
Toplinu tvoje duše,
Nježnosti koje sve ruše ...

Osjećam da imaš oči slične,
Možda ne očima mojim,
Kojih se ne bojim,
I da ću doseći nedostižne snove.

Osjećam da možeš dotaći misao moju,
I da ne pomutiš svoju,
I da će ti se svidjeti,
I da ću te voljeti,
Iskreno, banalno, sanjivo…

Osjećam se tako ranjivo,
Da me krivo ne shvatiš,
I od mene ne odvratiš,
Da si ljubav mojih ideala,
Koja se u ljupkim dušama rađa,
I mojim snovima plovi kao lađa...©

- 17:19 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ovo malo duše...© Autorska poezija

jjbraddock@inbox.com